Søk i denne bloggen

torsdag 15. september 2011

Boktema hos Anette - nr. 24

Anettes boktema er for tiden: Favorittbøker frå A til Å! Skriv eit innlegg om di favorittbok på ÆØÅ, og link innlegget ditt til siden til Anette (veldig viktig!). Lån gjerne logoen til Anette!

På Æ har eg ingen bok!

På Ø har eg debutboka til Victoria Hislop, Øya, og det er ei flott bok om korleis ein sjukdom kan splitte ein familie. Har du ikkje lest den, så ikkje nøl med å få tak i den.

På Å har eg Isabel Allendes bok om Åndenes hus. Sjølve historien er fin, men i forhold til filmen (som eg såg først) er boka litt ... ekkel!

XOXO

3 kommentarer:

  1. Gode valg på vanskelige bokstaver :)

    SvarSlett
  2. Både Øya og Åndenes hus er flotte bøker! Gode valg på en vanskelig utfordring!

    SvarSlett
  3. Vi endte på de samme bøkene på Ø og Å. Jeg slet meg gjennom Åndenes hus, men mest fordi jeg absolutt SKULLE lese den...

    SvarSlett