Søk i denne bloggen

onsdag 29. februar 2012

Februarstatistikk

Når lista ligg lågt er det lov å ta comfy-books-pauser!

Bøkene

Akkurat 10 bøker i februar, men heilt fornøgd er eg ikkje. Kvaliteten har ikkje alltid vore det heilt store denne månaden. På målet om 52 bøker ligger eg nå 11 bøker foran skjema, og det gjer ingenting.

- Vanessa Diffenbaugh: Blomstenes hemmelige språk
- Terry Pratchett: Sære søstre (Discworld #6)
- Stella Gibbons: Cold Comfort Farm
- Colm Tóibín: Brooklyn
- Johan Theorin: Blodleie
- Agatha Christie: Den tredje piken
- Nora Roberts: Født til ild
- Nora Roberts: Født til håp
- Nora Roberts: Født til liv
- Dag Erik Pedersen: Idrettskongen

Kjønn

4 kvinner og 4 menn. Likestilling denne månaden.

Land

- Storbritannia: Agatha Christie, Stella Gibbons, Terry Pratchett
- USA: Vanessa Diffenbaugh, Nora Roberts
- Irland: Colm Tóibín
- Noreg: Dag Erik Pedersen
- Sverige: Johan Theorin

Kva eg ikkje har lest

Leselysten har vore ekstremt av og på denne månaden, og det er mykje eg skulle ønske eg hadde lest.

Mål for februar

Irene Nemirovsky har ikkje blitt lest, men ikkje tru at eg ikkje har tenkt på det. Johan Theorins tredje bok er lest + lesesirkelboka.

Mål for mars

Ny lesesirkelbok, og denne gong ein fransk klassiker. Victor Hugos Ringeren i Notre Dame har eg på Kindle’n, men har og lånt ein norsk oversettelse. Den ser veldig tynn ut i forhold til Kindle-utgåva så kor god den er veit eg ikkje. I tillegg har eg lånt altfor mange bøker på biblioteket, og dei må prioriteras.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Eg las òg blomstenes hemmelige språk, og på land kan du bare bytte ut Norge med Australia så har eg forfattarar som kjem i frå dei same eg òg. =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Blomstenes hemmelige språk var ei fin bok! Festlig at forfattarane kjem frå (nesten) dei same landa :-)

      Slett
  2. Ringeren i Notre Dame er sannsynligvis ikke oversatt i komplett form, det er nok derfor boken er så tynn. Litt rart egentlig, så kjent som boken er, at den ikke er utgitt på norsk i skikkelig utgave. Er den fortsatt like tunglest? Jeg skal begynne på den neste uke.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hmm, vurderer å ikkje lese den viss den ikkje er komplett. Eg har ikkje begynt på den norske utgåva, men den er nestemann ut.

      Slett