Søk i denne bloggen

søndag 1. april 2012

Marsstatistikk

Mars har ikkje vore nokon god lesemånad. Den har vore veldig prega av klassikere (som eg ennå ikkje er ferdig med) og leselysten har vore på gyngande grunn. Forfatterne drar snittet opp, og eg ser fram til rolige og late påskedager.

Bøkene

2 krimbøker før påske + 2-3 comfybøker gjer ikkje leselista for mars veldig imponerande. Dårligaste lesemånaden sidan januar i fjor. Ærlig talt skuffa!

- Jørgen Brekke: Drømmeløs
-  Arto Paasilinna: Volomari Volotinens første kone og andre gamle ting
- Danielle Steel: En dag om gangen
- Nora Roberts: The Next Always
- Camilla Läckberg: Englemakersken
- Karen Kingsbury: Loving

Kjønn

 2 menn og 4 kvinner. Utklassing!

Land

- USA: Karen Kingsbury, Nora Roberts, Danielle Steel
- Finland: Arto Paasilinna
- Noreg: Jørgen Brekke
- Sverige: Camilla Läckberg

Kva eg ikkje har lest

Eg har ikkje lest ferdig klassikerne av Dickens og Hugo, og er litt skuffa over det. Eg har stor tru på at Dickens Our Mutual Friend er ein bra historie, men eg har ikkje funne den heilt ennå. Hugo vil eg bare bli ferdig med!

Mål for mars

Den franske klassikeren er ikkje ferdiglest, berget av bibliotekbøker er levert, men har i staden blitt til eit berg av manusbøker.

Mål for april

Påske er krimtid, og det gjer ingenting at eg allereie har lest to. Agatha Christie har godgjort seg i bokhylla lenge nok nå, og eg er klar til å sette tennene i dei. I tillegg har eg ei bok som skal leveres rett over påske og eit berg av manusbøker frå forlaget. Gler meg til ei veke utan jobb!

XOXO

11 kommentarer:

  1. Ser jo ut til du har hat ein fin uke selvom du ikke rak og lese å mye som du ville.
    Lykke til med neste månte :)
    Kos deg i påska :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg syns heile februar har kulminert i ein ting: dei frykta klassikerne som ikkje oppfører seg som eg vil. Takk skal du ha, og god påske!

      Slett
  2. Jeg skal forsøke å gjøre et innhugg i Hugo innimellom krimbøkene i påsken. Jeg tok forresten frem Buddenbrooks igjen igår og kikket på det siste jeg leste i fjor. Ble helt imponert over at jeg fortsatt husker den, selv om pausen har vært lang. En dag, en dag...

    Neste uke skal jeg lese Snikende død av Agatha Christie. Hvilke skal du lese? God påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg skal og gjera eit innhugg mellom påskelektyren. Buddenbrooks må lesas ferdig, Line, men når me snakker om litt vanskelige klassikere så leste eg faktisk to kapittel av Dickens igår, og eg trur det løsna litt:-)

      Christie? Eg skal lesa tre Marple-bøker som har stått i bokhylla lengst: Den forsvunne domprost, Liket i biblioteket og Mord som medisin. Viss eg ikkje då har fått overdose Christie, så blir det kanskje litt Poirot.

      God påske, Line!

      Slett
    2. Takk! Jeg har lest Mord som medisin og Liket i biblioteket, men det er en stund siden. Tror jeg likte førstnevnte best. Gleder meg til innleggene dine, slik at jeg blir påminnet om hva de egentlig handlet om. Etter noen og tredve Christie-bøker begynner de å gå i surr:-)

      Buddenbrooks fristet veldig da jeg tok den frem igjen, så jeg planlegger å sette av tid til den etter Anna Karenina. Lykke til med Dickens!

      Slett
  3. Du er streng med deg selv, synes du har lest bra jeg:)Kos deg masse med Agatha Christie og jeg ønsker deg en fin lesemåned i April:)God påske:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg syns heile mars kulminerte i vanskelige klassikere, men takk for at du syns at det har vore ein grei lesemånad. God påske, Isabella!

      Slett
  4. God Påske!
    Comfybøker (som du kaller dem -) og krim teler like mye som klassikerne, og da har du jo rukket over mer enn de fleste. Jeg har forresten vurdert og begynne på Our Mutal Friend flere ganger, men velger alltid noe annet. Min utgave har så små skrift.

    SvarSlett
    Svar
    1. Joda, alt teller, men når ein er vant med 10-12 bøker i månaden så blir ein fort skuffa;-)

      Eg leser Torstein Bugge Høverstads norske oversettelse, og det funker veldig greit. Eg kan ein del om historien allereie, då eg har sett filmatiseringa frå 1998 x antall gonger, men denne er likevel enklere enn andre klassikere.

      Slett
  5. Jeg synes du har fått lest en god del i mars,jeg, selv om det er færre bøker enn en vanlig "Elida - måned" :-) Min lesing i mars har vært ekstremt dårlig...

    Ønsker deg en riktig flott påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Silje!

      God påske til deg og!

      Slett