Søk i denne bloggen

fredag 22. juni 2012

Besatt av bøker?

Ein farsott av innrømmelser har svevd over bloggverda, og innrømmelsane har komt i form av kor mange bøker blir kjøpt. Eg liker å tru at eg ikkje kjøper så mange bøker, men det vil tiden vise. Mari, Silje (som fant YouTube-videoen) og Marianne, og sikkert fleire har svart på spørsmåla.

1. Er du helt besatt på å kjøpe bøker?
Til tider!

2. Når, hvor og hvor ofte kjøper du bøker, og pleier du å handle sammen med noen eller alene?
For å svare på det siste først, eg handler som regel aleine fordi det er få som gidder å vandre med meg i ein bokhandel. Til tider kjem det nye bøker inn heile tida, men så stopper det pga min dårlige samvittighet. Kjøper ein del på nettet, men og i butikker viss eg finner det eg vil ha.

3. Hva er det som gjør at du blir tiltrukket av en bok?
Som oftest baksideteksten, eller god omtale frå bokbloggere. Er det ein forfatter eg liker går boka fort i handleposen.

4. Er det en spesiell sjanger du foretrekker?
Eg kan høyre på det meste bare det høyres godt ut. Eg trur det same gjelder for bøker. Prøver nye ting, men går som oftest tilbake til kjente bøker med mann-møter-kvinne-scenarioer, klassikere av kjente forfattere eller historiske romaner.

5. Foretrekker du å kjøpe nye eller brukte bøker?
Helst nye bøker, men ikkje dei dyraste. Kjøper ein heil del på salg, men blir automatisk trukket til biblioteksalg eller når antikvariet har posesalg.

6. Hvor mange penger syns du det er greit å bruke på bøker i måneden?
Litt usikker, men eg tenker at så lenge ein har penger til faste utgifter må det vera lov å more seg.

7. Har du noensinne hatt bokkjøpstopp eller bokkjøpbegrensing?
Til tider har eg prøvd, men eg føler ikkje at eg kjøper så forferdelig mange bøker i utgangspunktet.

8. Når du har kjøpt en bok - hvor lang tid tar det før du leser den?
På veg heim, seinare på dagen, neste veke, neste månad, neste år. Mulighetene er mange.

9. Billige eller dyre - innbundet eller paperback?
Har eg begynt ein bokserie i eit format fortsetter eg. Eg har alle Nesbø-bøkene i innbunden form, men Tatiana de Rosnay-bøkene er i paperback. Nyutgitte bøker kjem sjelden innføre døra, med mindre eg har venta på dei lenge.

Så, er eg besatt? Eg syns ikkje det, men kva syns du?

XOXO

3 kommentarer:

  1. Jeg tror du er blandt de som er mer moderat besatt i allefall, Elida ;-) Gode svar!

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you. Har skrevet alle papirbøker som kjem innføre døra i mandagsinnlegga så blir spennande å telje opp når året er omme:-)

      Slett
  2. Godt svart må si som Siljeblomst at du er nok moderat besatt:) Tror jeg også må prøve meg på denne en dag:) Morsomt å lese disse:) Ha en flott dag!:)

    SvarSlett