Søk i denne bloggen

mandag 18. juni 2012

Veke 24

Her om dagen såg eg You've Got M@il. Det er ein meget koselig film som eg liker veldig godt. Eg er fæl til å spole filmer, men denne går det ikkje an å spole. Når eg ser den så blir eg nysgjerrig på den fine bokhandelen til Kathleen Kelly, og vil meir enn gjerne vandra gjennom den digre Fox Books-bokhandelen.

Eg elsker bøker som har med karakterer som leser, men filmer med bøker (og ikkje nødvendigvis filmer basert på bøker for dei leser sjelden, eller tar eg feil?) er enda betre.

Beklageligvis så kjem eg ikkje på mange filmer med boklesande karakterer, men kanskje du veit om nokon?

Ha ei fin leseveke. Eg skal bruke den til å lese ferdig Anna Karenina!

XOXO

8 kommentarer:

  1. Jeg så den filmen for et par uker siden også, jeg liker den veeeeeeeeeeeldig godt! Skal følge med her om det kommer noen gode tips etterhvert....

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg og liker den! Håper å få inn nokon tips, og følge litt med på film sjølv og finne noko:-)

      Slett
  2. Jeg husker definitivt en film, og det er Hugh Grant som eier en "Travel Bookstore" i filmen "Notting Hill". Jeg ler så jeg griner hver gang av den gjentagende kunden som kommer inn og skal ha skjønnlitteratur, for ikke å snakke om den klønete Grant når han møter Julia Roberts ;-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Der sa du noko! Notting Hill har jo bøker med, om dei kanskje ikkje leser så mykje. Kunden er stilig, vil gjerne ha Ole Brumm, men det har ikkje Grant i butikken sin:-P

      Slett
  3. "The Reader"! Og "Jane Austen book club". http://www.imdb.com/title/tt0866437/

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er sant! Må ha vore i min eigen verden då eg skreiv dette innlegget:-)

      Slett
  4. Det er virkelig en fin film, helt enig :-)

    SvarSlett
  5. Elida liker den filmen du nevner jeg også:) Mine hjerneceller funker ikke idag, så har ingen fine tips å komme med:) Men ønsker deg en videre flott mandag:)

    SvarSlett