Søk i denne bloggen

mandag 27. august 2012

Veke 34

Nokon gonger strekker ikkje tida til. Idag for eksempel var klokka plutselig kvart på elleve, og me måtte jo ha mat. Då er det godt at det er fleire på avdelinga som setter igang med borddekking, samlingsstund og rydding, så kan me heller utsetta dogåing til etter maten.

Igår skulle eg bare sjå ferdig aller siste episode av Brothers & Sisters, så mandagsinnlegget vart det ikkje noko av i dag morges. Merkelige greier!

Men den som venter på noko godt, venter ikkje forgjeves:-)

Leste bøker:
- Michael Frayn: Skios (MBP 2012)

Kjøpte bøker:
- Espen Simonsen og Bianca Tønnessen Vestvik: Etter verdens ende. En historie om å velge livet
- Kimberly Freeman: Wildflower Hill. Der drømmene møtes

XOXO

4 kommentarer:

  1. Hehe sånn går det noen ganger, godt man er flere om arbeide:)Ser du har kjøpt bøker jeg gleder meg til å høre mer om:) Har nå lånt "I skyggen av vingården ", så gleder meg til å lese litt Tamara McKinley igjen:)Ha en fin og ny leseuke!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Isabella! Gler meg til McKinley-omtaler:-)

      Slett
  2. Etter verdens ende. En historie om å velge livet hørtes ut som en interessant bok. Jeg håper du skriver mer om den.
    Ellers er det ofte sånn her og at plutselig er tiden fløyet avsted :-) Håper det er tegn på hvor godt man liker jobben sin!
    Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Skriver om den så snart den er lest:-)

      Definitivt eit godt teikn at tiden flyr. Ha ein fin morgendag!

      Slett