Søk i denne bloggen

tirsdag 16. september 2014

Bokbloggtreff 2014 i bilete

Eit knippe bilete frå bokbloggtreffet i helga. Alle bileta er tatt av meg, så om du bruker nokon ver grei å opplys om fotograf.



Eit innhaldsrikt og overfylt bokbord


Silje bokbader Lisa Aisato

Silje bokbader Agnes Ravatn

Line bokbader Ruth Lillegraven

Elin bokbader Siri Pettersen

Agnes Ravatn vant for årets roman: Fugletribunalet

Ruth Lillegraven vant for åpen klasse: Diktsamlinga Urd

Aisato og Pettersen mottar blomster


Eg fekk signatur i tre av Aisatos bøker: Mine to oldemødre (2008), Fugl (2013) og En fisk til Luna (2014).



Agnes Ravatn skreiv i utgåva mi av Fugletribunalet (2013).


XOXO

6 kommentarer:

  1. Fine bilder! Jeg tok ingen i år så det er godt å se andre sine :-) Og så stilige autografer du fikk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Eg er meget fornøgd med at Lisa Aisato har signert tre bøker :-)

      Slett
  2. Fine bilder og likte også autografene:)

    SvarSlett