Søk i denne bloggen

søndag 31. mai 2015

Maistatistikk

Ein kald mai er straks over, og me er på veg inn i den første sommarmånaden. Foreløpig ser det ut til at kulden ikkje vil gje slepp, men eg håper det blir skikkeleg sommar utover i juni.

Bøkene eg har vore borti

I mai har byrja på ein serie med bøker av Edward St. Aubyn. Eg er nå på tredje bok, og anmeldelse kjem når alle fem er lest. Elles har eg feira Pippi sin 70-årsdag med å lese Pippi-bøkene, og det var interessant med tanke på oversettelsen. Eg har og tatt turen til eit anna skandinavisk land og lest dei fire første bøkene om Mummitrollene. På tampen av månaden har eg både kjøpt og lest Jørn Lier Horsts nyaste krimroman. Anmeldelse kjem over helga. 14 titler er skrevet ned, og fortset det slik blir eg nøydd til å skru opp lesemålet - har jo bare 40 bøker igjen av det originale lesemålet!

* Chimamanda Ngozi Adichie: Vi burde alle være feminister (eiga papirbok)
* Edward St. Aubyn: Never Mind (Patrick Melrose #1) (lånt papirbok)
* Nikolai Gogol: Døde sjeler (lånt papirbok) 1001
* Jhumpa Lahiri: Interpreter of Maladies (eiga papirbok) OTH
* Astrid Lindgren: Pippi Langstrømpe (Pippi Langstrømpe #1)
* Astrid Lindgren: Pippi Langstrømpe går ombord (Pippi Langstrømpe #2)
* Astrid Lindgren: Pippi Langstrømpe går til sjøs (Pippi Langstømpe #3)
* Fjodor Dostojevskij: Spilleren (eiga papirbok) OTH
* Edward St. Aubyn: Bad News (Patrick Melrose #2) (lånt papirbok)
* Tove Jansson: Småtrollene og den store oversvømmelsen (Mummi #1) (lånt papirbok)
* Tove Jansson: Kometen kommer (Mummi #2) (frå barndommens bokhylle)
* Tove Jansson: Trollmannens hatt (Mummi #3) (lånt papirbok)
* Tove Jansson: Mummipappa på eventyr (Mummi #4) (lånt papirbok)
* Jørn Lier Horst: Blindgang (William Wisting #10) (eiga papirbok)

* Edward St. Aubyn: Some Hope (Patrick Melrose #3)
* Charles Dickens: Little Dorrit (påbegynt) (byttet frå Kindle til lydbok)

Ein shopoholikers bekjennelser

5 nye bøker denne månaden veier opp for bokhaugen sist månad.

* Jørn Lier Horst: Blindgang (William Wisting #10) (Gyldendal)
* Astrid Lindgren: Ur-Pippi (Damm)
* Astrid Lindgren og Sara Schwardt: Brevene dine legger jeg under madrassen (Heinesen)
* Jody Revenson: Harry Potter - Magical Places from the Films (Titan Books)
* J.K. Rowling: Very Good Lives (Little, Brown)


Status lesemål (opprinnelege lesemål)

1. 60 av 100 totalt lest
2. 10 av X off the shelf
3. 7 av 25 frå 1001 bøker
4. 1 av 5 frå Booker-lista
5. 5 av X med større geografisk spredning

Håper alle har hatt ein fin mai, og velkommen til juni!

XOXO

6 kommentarer:

  1. For en artig leseliste, gøy med voksne som leser barnebøker. Jeg har Edward St. Aubyn i ulesthyllen, jeg har ikke helt skjønt om det er en bok midt i en serie eller hva det er, må forske litt på det. Av bøkene dine er det bare Blindgang vi har felles, og den har jeg kommet halvveis i :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har alltid likt godt barnebøker, eg var godt oppi tenåra før eg la vekk Anne Cath. Vestly for den gong. Leser ein del bildebøker på jobb, og syns det er superstas.

      Rekkefølgen i Patrick Melrose er som følger: "Never Mind", "Bad News", "Some Hope", "Mother's Milk" og "At Last."

      Ha ein fin søndagskveld, Tine!

      Slett
  2. Været kan jo bare bli bedre så vi får vel gå for en noe finere og ikke minst varmere sommer enn dette. Jeg har kun lest Lahiri sin av "dine" og nå kom jeg på at jeg ikke har kommentert på innlegget ditt, det skal jeg få gjort i morgen!

    Edward St. Aubyn ble jeg nysgjerrig på så det må jeg sjekke ut, og 1001 bøkene du har lest. Oi, 60 bøker hittil er veldig bra og du kommer garantert til å få lest mer enn 40 bøker på den månedene som er igjen av året og vi er ikke halvveis helt enda heller. Kos deg med lesingen også i juni, Elida.
    P.s. Jeg har ikke svart på kommentarer på bloggen min ennå, men når det gjelder 1001-bøker og hvordan jeg går frem så har jeg egentlig ikke noe system på det og jeg har mistet litt oversikten over hvilke og hvor mange jeg har, så det må jeg få en oversikt over. Hvordan velger du bøkene?

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg trur og eg kan lese meir enn 40 bøker på 7 månader, så eg tenker å skru opp målet etterkvart :-)

      Korleis velge blant bøker? Nokon dager velger eg frå bokhylla, andre dager frå biblioteket. Valg ut frå tjukk/tynn eller så har ein anna blogger skrevet ein god anmeldelse :-)

      Slett
  3. Det hadde vært fantastisk å få bedre vær i juni!
    Jeg ble litt nysgjerrig på Edward St. Aubyn bøkene dine. De må luktes på :-) Mummi har jeg også lest noen av og de er så fine. Jeg liker godt å lese barnebøker innimellom, men jeg så det ble mer av det da jeg jobbet på biblioteket.

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper du blir så nysgjerrig at dei blir lest, for han skriver veldig bra.

      Eg liker godt å lese barnebøker. Nå er det Mummitrollet som er heime frå biblioteket, men utover sommaren satser eg på meir Astrid Lindgren. Har nokre huller der, og det er interessant å lese frå eit vaksent perspektiv :-)

      Slett