Søk i denne bloggen

lørdag 1. juni 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Forfattar frå Afrika, Asia eller Oseania (inkludert Australia)


Det er 1. juni, og tid for årets sjette kategori i lesesirkelen. Kategorien i juni er forfattar frå Afrika, Asia eller Oseania (inkludert Australia). Denne gong er det ingen kriterier for kvinne eller mann, årstall eller sidetal, kun forfatterens opprinnelsesland og at boka fins på 1001-lista. Som eg skreiv i forrige oppsummering så sjekker eg bøkene dykkar og det er kun til dykkar hjelp. Eg har fått eit par noteringer om kva som blir lest, og setter stor pris på det. Eg oppdaterer lesesirkelfana fortløpande så gi gjerne ein lyd om noko mangler. På Instagram er taggen #elidas1001lesesirkel oppe og går, og fleire av dykk er flinke til å bruke den.

Dette er ein kategori eg sjølv er meget spent på, og ein kategori eg kan veldig lite om. Eg har ikkje brukt tid på å finne alle forfatterne som kan inkluderes i denne kategorien, men har funnet eit par og eg trur mitt val om Haruki Murakamis Kafka på stranden står stødig gjennom månaden.

Eg har eit par noteringer på lista og setter stor pris på fleire. Husk at det vanker premie i slutten av året! Om du ikkje har funne ei passande bok ennå så håper eg du gjer det, og blir med oss og leser. Setter pris på eit vink når boka er ferdiglest så noterer eg deg ned. God lesnad!

XOXO

6 kommentarer:

  1. Lover å være tidligere ute med juniutfordringen, selv om jeg ikke har bestemt meg for bok enda :) Leste Candide raskt og greit og skulle legge ut omtale i går, men så kom Jørgen Jægers nyeste inn dørene og alt annet ble glemt. Er ute nå! God helg Elida :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er så greit, Tine! Så lenge du har fått lest alt for 2019 innen nyttårsaften :-)

      God helg!

      Slett
  2. Jeg skal rote litt i min egne bokhyller og se hva jeg finner der som kan passe inn i denne kategorien. Gir beskjed når jeg har bestemt meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir Janet Frame - Ansikter i vannet på meg :) (som du kanskje har skjønt/sett på instagram/goodreads, hehe)

      Slett
    2. Det har eg skjønt, og det gleder meg at du har leita fram ein forfatter frå New Zealand. Har begynt å få ferten på verda rundt-prosjektet og trenger inspirasjon, gjerne dobbeltkryss slik som Frame.

      Slett
  3. Jeg holder fremdeles på med aprilboken :D Har byttet til norsk utgave; Barnas bok, det gjorde susen og jeg blir nok ferdig iløpet av ferien.

    SvarSlett