Søk i denne bloggen

søndag 24. november 2019

Bok: "Illvilje" (WW #14) av Jørn Lier Horst

Den norske forfattaren Jørn Lier Horst er eit kjent namn både i inn- og utland, og produserer eit høgt antall bøker i året. Han skriver kriminalserier for barn, unge og vaksne, og denne gong er det hans nyaste i William Wisting-serien eg har lest.

I Illvilje blir me med Wisting, Adrian Stiller og resten av teamet på ein rekonstruksjon med den drapsdømte Tom Kerr. Alt går galt under rekonstruksjonen, og Tom Kerr er plutselig på frifot. Line Wisting har blitt hyra inn av Stiller som frilansfotograf og avslører store hôl i rekonstruksjonen. Nå blir William Wisting sittande igjen med skadde politifolk, drapsmannen på frifot og Den andre med fritt spelerom. For kven er egentleg Den andre? Trådane er mange, men etterkvart får Wisting ei kjensle av at nokon andre trekker i trådane.

Eg leser normalt ikkje kriminalbøker etter mørkets frambrot, og satt i går ettermiddag og kveld nærmast med hjerta i halsen. Illvilje er meir psykologisk enn eg setter pris på, og dei korte kapitla med cliffhangere gjer det ikkje betre. Når det i tillegg er tilfelle at lesaren veit meir enn politiet om kor personer befinner seg i skotlinja så leser ein ganske fort for å vite om det går greit.

Jørn Lier Horst leverer igjen eit solid stykke arbeid, og alle som liker krim må skynde seg til nærmaste bokhandel eller bibliotek. Anbefales!

XOXO

| Utgitt: 2019 | Format: Innbundet, 366 sider | Forlag: Capitana | Kjelde: Biblioteket |

3 kommentarer:

  1. Denne må jeg få med meg. Er litt på etterskudd med Wisting, men det skal jeg ta igjen.:) Sist lest: Katharinakoden.

    SvarSlett
    Svar
    1. Du er ikkje så på etterskot, kun to (Det innerste rommet og Illvilje). Ha ein fin kveld, Anita!

      Slett
    2. Sant det:) Har noen eldre bøker av ham også, ulest, men de kan tas siden.. Har vært ajour fra ca andre halvdel av Wistingserien (fra Vinterstengt) Har også lest Den eneste ene- men usikker på om jeg har lest Nattmannen.. Ikke alt man har blogget om. Ha en fin kveld u også Elida.:)

      Slett