Søk i denne bloggen

torsdag 28. november 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Oppsummering av november

Eg er som vanleg på etterskudd, men held på med denne kategorien. Den blir bare ikkje prioritert stakkar, men Huckleberry Finn skal høyras ferdig. Dette er oppsummeringa for november og kategorien Bok med eit namn i tittelen (helst personnamn).

På Instagram kan dykk fylgje hashtaggen #elidas1001lesesirkel og bruker dykk den i innlegg får eg det opp i feeden eller ved å trykke på taggen.

I lista under står alle som eg veit har lest og som skal lese. Står du ikkje her (eller har bytta bok innimellom) legg igjen ein kommentar. Alle linker (og instagram-namn) ligger i fanen Lesesirkel 1001 bøker.

* Anita:Virginia Woolf - Mrs Dalloway (1925) X
* Anne Jorunn: Gustave Flaubert - Madame Bovary (1857)
* Astrid Terese: Nevil Shute - En by som Alice (1950) X
* Beathe: Charlotte Brontë - Jane Eyre (1847) X
* Elida: Mark Twain - The Adventures of Huckleberry Finn (1885) X
* Gabby: F. Scott Fitzgerald - The Great Gatsby (1925) X
* Ida: Virginia Woolf - Mrs. Dalloway (1925) X
* Ida: Jamaica Kincaid - Annie John (1985)
* Lisbeth: Jack London - Martin Eden (1909)
* Monica: Jane Austen - Emma (1816)
* Monika: Toni Morrison - Song of Solomon (1977) X
* Tine: J.M. Coetzee - Elizabeth Costello (2003)

Fleire gode bøker her som alltid, og alltid nokon som eg har til gode. Håper alle har fått noko utav lesesirkelens ellevte månad, og velkommen til ny kategori om få dagar.

XOXO

9 kommentarer:

  1. For et flott knippe bøker! I desember leser jeg Margaret Atwood sin bok Den blinde morderen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Supert! Den har eg lest, og likte den godt!

      Slett
    2. Hentet den på biblioteket i går, sammen med Simone B. Alderdommen som er like tykk. Får se om jeg kommer gjennom den, for nå har jeg fire nyutgivelser som lokker veldig. Er ikke god til å være streng med meg selv når det gjelder lesing, men litt ryggrad må jeg da ha :)

      Slett
  2. Litt på etterskudd her.. men boka ligger fremme, og lydbok lastet ned attåt.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Da har jeg lest og lyttet ferdig Mrs Dalloway. Sterk og god roman som funket veldig godt som lydbok. Virginia Wooolf var en særdeles skarp forfatter. Kommer en omtal om litt..

      Slett
    2. Omtalen er skrevet, her: https://artemisiasverden.blogspot.com/2019/12/mrs-dalloway-av-virginia-woolf-1001-bok.html#more

      Slett
  3. Er ikke ferdig med Jane Eyre ennå men satser på åfå lest ferdig og laget et innlegg i løpet av neste uke. Skal finne bok for desember i løpet av helgen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt. Gler meg til å lese kva du syns :-)

      Slett