Søk i denne bloggen

lørdag 30. november 2019

Leserefleksjonar #53 | November i bøker

November var: Lang og mørk! Refleksvesten er på både til og frå jobb, men nå begynner så smått julelysa å kome opp langs vegen og det er så koselig. November-barnet har og hatt bursdag, og det er dobbelt så koselig då ungane hadde laga bursdagsteikningar til meg då eg var på kurs om formiddagen dagen før.

I november har eg lest: Eg har gjort mitt beste for å komme ajour med Goodreads-challenge. Nå har den nesten sklidd ut igjen, men med litt innsats dei neste 31 dagene så når eg det nok. Om du er interessert i kongelig historie så anbefales boka om dronning Elizabeth.

* Trond Norén Isaksen: Kronprinsessens krig - Den sanne historien om kronprinsesse Märtha og Franklin D. Roosevelt B
*  H.K.H. Kronprinsesse Mette-Marit og Geir Gulliksen (red.): Hjemlandet og andre fortellinger B
* Silje Bekeng-Flemmen: Velkommen til dyrehagen B
* Toni Morrison: De andre B
* Ulf Stark og Eva Eriksson: Jul i Storskogen B
* Agatha Christie: Taken at the Flood (Poirot #28) L
* Inger Merete Hobbelstad: Årene med Elizabeth B
* Agatha Christie: Mrs McGinty's Dead (Poirot #29) L
* Lia Louis: Kjæreste Emmie B
* A.A. Milne: Ole Brumm OTS
* A.A. Milne: Huset på Bjørnehjørnet OTS
* A.A. Milne: Da vi var veldig små OTS
* A.A. Milne: Nå er vi seks OTS
* Anna Sewell: Black Beauty OTS
* Elsa Beskow: Herr Peter OTS
* Elsa Beskow: Puttes eventyr i blåbærskogen OTS
* Elsa Beskow: Solegget OTS
* Elsa Beskow: Onkel Blås nye båt OTS
* Elsa Beskow: Petter og Lottes jul OTS
* Elsa Beskow: Pers nye klær OTS
* Elsa Beskow: Petter og Lotte på eventyr OTS
* Elsa Beskow: Annika OTS
* Agatha Christie: After the Funeral (Poirot #30) L
* Marit Larsen og Jenny Løvlie (ill.): Der Agnes bor B
* Jørn Lier Horst: Illvilje (WW #14) B

I november fullførte eg ikkje: Eg henger etter med lesesirkelen, men så skal eg ikkje gi premie til meg sjølv så heilt krise er det ikkje. Men eg kunne godt ha lest/høyrt alle kategoriene eg og. Desember er lang, så håpet er der.

I desember skal eg: Lese ein heil del som vanleg, og glede meg saman med ungane over at det snart er jul. Adventstid er magisk!

Kva har du lest i november?

XOXO

4 kommentarer:

  1. Helt enig, det er gull å jobbe i barnehage nå før jul :) Skal si du har lest mye, to av bøkene dine skal jeg lese, den om Elizabeth og De andre. Siden du har inspirert meg til å bruke biblioteket mer, står jeg i kø. Ha en fin lørdagskveld Elida!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott! Eg elsker bibliotek, bur 200 m frå det så er ofte innom. Og enda meir nå med meirope (kjem inn mellom 7 og 23 kvar dag). God lørdagskveld, Tine!

      Slett
  2. Du har lest mye i november. Jeg henger veldig langt etter med 1001 men satser på å få lest et par samt få skrive om noen av de jeg har lest slik at jeg får litt flere kryss enn de jeg har til nå.

    Jeg skal bli flinkere å komme forbi fobien for å bruke biblioteket. Jeg har 30 min busstur dit så jeg skal se hva jeg får til. Jeg har uansett lyst å kutte kraftig ned på leseeks,men heldigvis har jeg mange bøker å ta av fra hyllene også.
    Ha en fin desember, Elida 🙂

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg ser absolutt utfordringen din med å bruke biblioteket. Eg er innom 3-4 gonger i veka, men eg bur 200 m frå biblioteket, og er gjerne innom 5 min her og 5 min der.

      Satser på nye sjanser i lesesirkelen i 2020, men liker at du vil forsøke å få så mange kryss som mogleg :-)

      Slett