Søk i denne bloggen

onsdag 6. januar 2021

3 x Penguin Little Black Classics | Boccaccio, Hopkins og islendingesaga


Dei tre første bøkene i Little Black Classics-boksen er vidt forskjellige. Den første er fire hysterisk morsomme og provoserende historier frå 1300-talets Italia, den andre er britiske dikt frå Victoria-tiden og den tredje er ein islendingesaga. 

#1 Mrs Rosie and the Priest er ein samling fire historier frå den italienske forfatteren Giovanni Boccaccio. Dei handler om utro ektemenn, kvinner som kler seg i herreklede og dårlige prester. Det er humoristisk, provoserende og det får meg til å undre på korleis dei vart mottatt i Italia ved publisering. Historiene er henta frå Boccaccios novellesamling Dekameronen og eg får lyst til å dykke vidare ned i italienske historier.

#2 As Kingfishers Catch Fire er britisk poesi på sitt beste ifølge Goodreads sin omtale. Eg som normalt leser lite dikt føler lite for denne boka, og får ikkje umiddelbart lyst til å lese meir. Samstundes er dette ei bok eg skal skrive ned for å muligens lese igjen i oktober, med lesemaratonet Victober som bakteppe.

#3 The Saga of Gunnlaug Serpent-tongue er ein islendingesaga. Det er verkeleg ikkje min kopp te, og eg har lest denne med ei slik meh-kjensle og null interesse.


Konklusjon etter dei første tre: Det kan bare bli betre tenker eg. Eg veit det er forfattere i boksen som eg elsker, som eg liker, som eg er interessert i. Betre lukke neste gong!

XOXO

| Forfattere: Giovanni Boccaccio, Gerard Manley Hopkins og anonym | Utgitt: 1353, 1876 og ca 1200 | Format: Heftet, ca 50 sider | Forlag: Penguin Classics |

PS. I dette innlegget (intern lenke) har eg skrevet om den fine boksen, og min plan for å lese alle. DS.

7 kommentarer:

  1. Så herlig å ha hele samlingen på lur. Gleder meg til å høre om bøkene etter hvert som du leser. Litt morsomt å tenke på at det finnes massevis av klassikere som jeg aldri har hørt om :) Disse tre var i alle fall ny for meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. "Dekameronen" står i Drangsholt/Eide-boka, og islendingesagaen ringer ei bjelle når eg oversetter tittelen (Gunnlaug Ormstunge), men den britiske poeten var ny for meg.

      Slett
    2. Det skal bli spennende å følge denne boksen din Elida! Jeg har tenkt på den selv etter innlegget som du linker til. Ikke kjøpt den. Ennå. Kanskje neste jul under juletre? Jeg kjenner jeg fremdeles er temmelig nysgjerrig og misunnelig på den ;)
      Selv om ikke alle faller i smak så er det en utrolig fin måte å bli kjent med mer ukjente forfattere.

      Slett
    3. Dekameronen skal jeg lese før prosjektet mitt er over, men den kom ikke med i første runde. Gleder meg til å høre hva du synes om den :) Synes du er tøff som pløyer gjennom alt ette, heldigvis er det ingen mursteiner i haugen (så vidt jeg kan se)

      Slett
  2. Tusen takk, Tine og Marianne :-)

    SvarSlett
  3. Spennande kobling av bøker. Eg hadde nylesing av deler av Dekameronen i fjor.. Den har jo ein pest som rammehistorie. Til tider morsom lesing. Gunnlaug Ormstunga er studielitteratur for meg, men det er jo snart 40 år sidan...

    SvarSlett
  4. Hei! jeg havnet tilfeldigvis over Lolita på biblioteket og siden den var fra samme år som meg 1955. Ja, da har jeg lest novemberboka!
    https://kleppanrova.blogspot.com/2021/01/lolita-av-vladimir-nabokov.html

    SvarSlett