Søk i denne bloggen

søndag 1. mai 2022

Lesesirkel 1001 bøker | Bok utgitt i ditt fødselsår


Det er 1. mai, og tid for årets femte kategori i lesesirkelen. Kategorien i mai er Bok utgitt i ditt fødselsår, og sjølvsagt har du all mogleg rett til å velge kva du vil om du har lest alle i ditt fødselsår. Eg har ein plan om sør-afrikanske J.M. Coetzee med romanen Foe.

Eg vil i år som i fjor sjekke i det stille om boka du har valgt er på den offisielle lista, og mi liste er finsjekket og oppdatert så bruk gjerne den. Eg håper dykk set pris på at eg sjekker boka/bøkene dine, og eg ser og det er liv i emneknaggen #elidas1001lesesirkel på Instagram. I begynnelsen av oktober i fjor laga eg ei gruppe på Goodreads for lettare å få beskjed om kva den enkelte har lest i sirkelen. Bruker du Goodreads, men er ikkje medlem av gruppa og har lyst til det så gi beskjed så kan det ordnes!

Eg set stor pris på eit vink om du har lest i dei ulike kategoriane for sjølv om eg er (i mine auge) ekstremt god til å sjekke ulike sosiale medier så er det ikkje alt eg får med meg. Spør og grav om du lurer på noko, og premiering blir det garantert! God lesnad!

XOXO

Deltakere i sirkelen:

6 kommentarer:

  1. Takk, så fint at du linket til min omtale:) Er ganske ajour så langt nå, skal bare lese en bok av kvinnelig forfatter, så er alle måneder så langt i år dekket.

    SvarSlett
  2. Der var jeg jo, skal si du følger godt med :) God helg Elida!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker, det hender eg følger godt med ;-)

      Slett
  3. Nå vurderte jeg å lyve på alderen - jeg er bare ett år unna en Ian McEwan-bok som står ulest i hylla, og det var ingenting som fristet på mitt år. Men jeg har plukket med med William Goldings "Skrift på vann" fra biblioteket, så får vi se hvordan det går...

    SvarSlett
  4. hei! Nå har jeg endelig fått lest boka i fra mitt fødselsår, 1955. Link: https://kleppanrova.blogspot.com/2022/09/den-stillferdige-amerikaner-av-graham.html

    SvarSlett