Søk i denne bloggen

tirsdag 28. februar 2023

Månadsoppteljing #93 | Februar i bøker

Februar var: Det har vore ein lang og mørk månad. Februar er absolutt ikkje min månad, og i alle fall ikkje når det regner konstant. Nå har vinterferien starta i Rogaland, sola viser seg frå si beste side, og det ser ut til å bli ein kald og flott inngang til ny månad.

I februar har eg lest: Det vart visst nokon bøker denne månaden. Leselysta er på topp, boksidene fyker avgårde, og eg koser meg med Ringenes Herre på øyra. Planen var å høyre ferdig alle til sist helg, men det var det ikkje tid til. Meir om kvifor i eige innlegg når tredjeboka er ferdig.

* Ingvild Bjerkeland og Jens Kristensen (ill.): Pøbler i pels og pyjamas (papir frå biblioteket)
* Kamala Das: Tørketid (papir frå biblioteket)
* Ingvild Bjerkeland og Åshild Irgens (ill.): Monsterbølgen (papir frå biblioteket)
* Sophia de Mello Breyner Andresen: Sjøfarar (papir frå biblioteket)
* Rosario Castellanos: Brukne negler (papir frå biblioteket)
* Gunhild Stordalen og Kjersti Kvam: Min medisin. Fem pilarer til bedre helse og et godt liv (papir frå biblioteket)
* Catharina Natalie Wandrup: Stjerner over tivoli (Søstrene Lumière #1) (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: Kvitleik (papir frå biblioteket)
* Anne B. Ragde: Muttra og meg (papir frå biblioteket)
* Mariana Enríquez: Vår del av natten (papir frå biblioteket)
* Marit Larsen og Jenny Løvlie (ill.): Sofia finner en sang (papir frå biblioteket)
* J.R.R. Tolkien: The Fellowship of the Ring (LOTR #1) (lyd frå Storytel) 1001
* Jón Kalman Stefánsson: Stjernenes knitring (papir frå biblioteket)
* J.M. Coetzee: Før barbarene kommer (papir frå biblioteket) 1001
* Rose Ausländer: Grønne mor Bukovina (papir frå biblioteket)
* Forugh Farrokhzad: Ein annan fødsel (papir frå biblioteket)
* Nina Cassian: Del av en fugl (papir frå biblioteket)
* Helle Cecilie Palmer: Alle ting vil aldri bli som før. En løvemammas historie (papir frå biblioteket)
* J.R.R. Tolkien: Two Towers (LOTR #2) (lyd frå Storytel) 1001

I februar fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Leila Mottley: Nattvesener (papir frå biblioteket)
* J.R.R. Tolkien: The Return of the King (LOTR #3) (lyd frå Storytel) 1001

I februar kjøpte eg: Mammutsalg pluss eit par bøker eg bare må ha.

* Marta Breen: Så lett, så sterk, så øm
* Mona Fossdal: Fargeglade vampyrer
* Han Kang: Dette er ikke farvel
* Astrid Lindgren: Emil fra Lønneberget gir seg ikke
* Astrid Lindgren: Mio, min Mio

I mars skal eg: Klassikerlørdag om fjorten dager ca, denne gong er det Jamaica Kincaids roman Lucy det skal snakkes om. I tillegg skal eg og Marianne sjå Riksteaterets oppsetning av Nina Lykkes Nei og atter nei på Sandnes kulturhus.

XOXO

5 kommentarer:

  1. Det er bra jeg kan stole på deg, at du har lengre leseliste enn meg. Kanskje fordi vi jobber i barnehage og ikke orker annet når vi kommer hjem enn å sitte stille? Det har for det meste regnet, jeg brukte den unnskyldningen jeg også :)
    Gøy å tenke på at vi skal på teater "sammen". Gleder meg til Nina Lykke, på Oseana, kulturhuset i nabokommunen Os.
    Av alle bøkene du leste i februar er det bare Kvitleik som dukker opp på min liste. Lykke til med neste lesemåned!

    SvarSlett
    Svar
    1. Motivasjonen og lysta er på hogget om dagen så eg må bare lese. Har dessuten ei bunke frå biblioteket som nærmer seg innleveringsdato, og eg kan ikkje bare utsette innlevering heile tida. Kan jo vera at andre og vil lese den eine boka ;-)

      Eg må lese boka til Nina Lykke, og nå er den utlånt fleire stader, men såg at Storytel har den inne, så skal klemme den inn innimellom Ringenes Herre-lytting.

      Slett
  2. Skal si at du har fått lest:) Men noe må man gjøre når det regner... Her har det vært veldig variert vær, og jeg tror jeg har vært mest på Finn.no og Marketplace i februar:) Har også sett "Nei og atter nei", og æ sei, berre gle dæ:)

    Har ikke lest noen av dine, bortsett fra Ringenes Herre i min ungdomstid.
    Ser du har lest Mariana Enríquez: "Vår del av natten ". Har den liggende, hvs syns du om den ? Tykk bok, derfor blir den liggende litt til her..

    SvarSlett
    Svar
    1. Heilt sant, noko må eg finne på når det regner og er mørkt konstant.

      Mariana Enriques var ikkje min type historie. Eg ser Goodreads har kategoriene horror og fantasy på den, og ingen av dei passer i utgangspunktet for meg. Mogleg du liker den, men her vart det skumming og bomtur.

      Slett
    2. Ok, ja, skjønte at det var en slags horror da jeg leste forhåndsomtalen fra forlaget, så det er jeg forberedt på.:) Det er den argentiske historien som interesser meg, formen kan også virke spennende, synes jeg.

      Slett