Søk i denne bloggen

fredag 5. mai 2023

"Det ordner seg - sju steg til å overleve småbarnslivet" av Julie Valsø

Julie Valsø (f. 1991) er utdanna tekstforfatter og har studert ved Norsk barnebokinstitutt. Dei fleste kjenner ho frå snap-kontoen Mammabanden/Foreldrebanden og som innhaldsskaper på Instagram. Medan denne boka vart skrevet har Julie, mannen Espen og dei to barna deira reist rundt i ein sjølvbygga bobil. Det ordner seg - sju steg til å overleve småbarnslivet er Valsøs første bok.

Først av alt må eg understreke at eg er milevis frå målgruppa til Julie Valsøs bok. Eg er ho som jubla då Linn Strømsborg kom med romanen Aldri aldri aldri (intern lenke), eg har ingen barn og skal heller ikkje ha barn. Men eg syns det er interessant å lese andres synspunkter og ønsket om å lære er stadig til stede.

Julie Valsø har skrevet og illustrert ei flott bok med sju steg til å overleve småbarnslivet. Ho skriver om planlegging, graviditet, livet som nye foreldre, jobb, korleis vera tobarnsmor, fødselsdepresjon og at det går bra til slutt. Det skrives med alvor, ein god dose humor og den ærligheten som Julie Valsø er kjent for gjennom eigne kanaler. Valsø illustrerer sjølv, og innimellom finner du stigespel, illustrasjon av draumen om kafé-baby og spy-ruten til Valsø gjennom Oslo som gravid. Eg har lest eit par bøker om emnet tidlegare, men eg trur denne har vore etterlengta blant fleire. For faktum er at fødselsdepresjon er ein realitet blant mange mødre, og ingen står aleine. Anbefales!

XOXO

| Utgitt: 2023 | Format: Innbundet, 128 sider | Forlag: Kagge |

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar