Søk i denne bloggen

onsdag 31. mai 2023

Månadsoppteljing #96 | Mai i bøker

Mai var: Meget bra, og det toppa seg med tur til Stockholm. Fem dager aleine i byen fortener eige innlegg, men la meg friste med dette: Rojalisten brukte 4 timer (!) i og rundt Stockholm slott. Nå er det snart sommar, og eg ser så fram til å ikkje fryse halvt i hjel annakvar dag.

I mai har eg lest: Denne månaden var litt all-over-the-place, men flesteparten var gode og god bruk av tid. Eg venter spent på siste bok i Winther-serien, men ventelista er evig lang. Eit par 1001-bøker har det også blitt så mi liste i lesesirkelen blir stadig kortere.

* Katrine Wessel-Aas: Sommeren på Oaktree Manor (Familien Winther #6) (papir frå biblioteket)
* Katrine Wessel-Aas: Den største gaven (Familien Winther julespesial) (papir frå biblioteket)
* Katrine Wessel-Aas: Familiebånd (Familien Winther #7) (papir frå biblioteket)
* Julie Valsø: Det ordner seg - sju steg til å overleve småbarnslivet (papir frå biblioteket)
* Nina Borge: Utbryterne (papir frå biblioteket)
* Nina Borge: Outlaster (papir frå biblioteket)
* Nina Borge: Fumbler (papir frå biblioteket)
* Nina Borge: League (papir frå biblioteket)
* Katrine Wessel-Aas: Tilbake til Rosenlyst (Familien Winther #8) (papir frå biblioteket)
* Katrine Wessel-Aas: Emmas bok (Familien Winther #9) (papir frå biblioteket)
* Katrine Wessel-Aas: Veien vi må gå (Familien Winther #10) (papir frå biblioteket)
* Tom Erik Fure: Benny går amok (Benny Bark #3) (papir frå biblioteket)
* Lina Asheim Breidablik: Heime aleine (papir frå biblioteket)
* Arne Ruset: Eg kom ikkje heim før det vart natt (papir frå biblioteket)
* Tom Erik Fure: Benny går planken (Benny Bark #4) (papir frå biblioteket)
* Kjersti Synneva Moen: Grip den føkkings dagen (papir frå biblioteket)
* Herbjørg Wassmo: Huset med den blinde glassveranda (papir frå hylla) 1001 OTS
* André Brink: A Dry White Season (papir frå hylla) 1001 OTS
* Lucinda Riley: Atlas. The Story of Pa Salt (The Seven Sisters #8) (lyd frå Storytel)
* Stacy King (adaptor): Dracula (Manga Classics) (papir frå biblioteket)
* Stacy King (adaptor): Macbeth (Manga Classics) (papir frå biblioteket)
* Luigi Pirandello: Ein, ingen og hundre tusen (papir frå biblioteket) 1001
* Therese Garshol Syversen: Sting (papir frå biblioteket)
* Neda Alaei: Å fange luft (papir frå biblioteket)

I mai fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Georgi Gospodinov: Time Shelter (papir frå biblioteket)
* Trond Norén Isaksen: Ingrid Alexandras arv (papir frå biblioteket)
* Selma Lagerlöf: Gösta Berlings saga (lyd frå Storytel) 1001

I mai har eg kjøpt:

* Charlotte Brontë: The Green Dwarf and Other Early Fiction
* Charles Dickens and Wilkie Collins: The Lazy Tour of Two Idle Apprentices
* Maria Edgeworth: Castle Rackrent
* Bill Henderson (introduction): Book Love
* Tove Jansson: Det usynlige barnet
* Tove Jansson: Trollvinter
* H.P. Lovecraft: At the Mountains of Madness
* Mary Shelley: The Last Man
* Caroline Taggart: The Book Lover's Bucket List
* Espen Aas: London langs tuben

I juni skal eg: Eg har ein diger stabel med bibliotekbøker eg må få lest pluss eit par private ting.

XOXO

3 kommentarer:

  1. Ska sei du har rast unna med lesinga.:)
    Har kun lest Atlas og Wassmo av dine.
    Høres herlig med fem dager i Stockholm. Sier ho som er på Rhodos nå, ikke så galt det heller.
    Ønsker deg en fin juni:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Anita! Eg tar bygater i Stockholm over strender på Rhodos any day, men god tur!

      Slett
  2. For en deilig haug med bøker du har vært gjennom, artig å se at du ofte leser flere bøker av samme forfatter på rappen. Bortsett fra Atlas så har ikke jeg lest noen av disse, men ble nysgjerrig på den Langs tuben-boken, håper du skriver om den en gang.
    Stockholm er nydelig, så deilig å få en så lang helg der på våren!
    Ha en fin dag Elida!, selv flytter jeg og mine 8 små inn på storbarnsavdeling i dag, det blir spennende å tilbringe siste måneden før jul sammen med den gjengen :)

    SvarSlett