Søk i denne bloggen

søndag 18. juni 2023

"Den navnløse arven" av Ellen G. Simensen

Ellen G. Simensen (f. 1975) er ein norsk lektor og forfatter. Ho debuterte i 2020 med første kriminalroman om Lars Lukassen og Johanna Brekke. Tro meg når du lyver var ein til tider heseblesende affære og nå er bok 2 om det umake paret ute.

Den navnløse arven tar utgangspunkt i Noregs sæddonorsystem og konsekvensene av eit system som rakna. Etterforsker Lars Lukassen kobles på ein sak der ein lege ved ein fertilitetsklinikk blir brutalt myrda. 16 år tidlegare blir ein klassefest arrangert, men handlingene på denne festen skal prege deltakerne inn i vaksenlivet. Samstundes som etterforskningen går sin gang møter Lars Lukasssen utfordringer i privatlivet. Han og dottera, Annie, finner eit gøymt fotografi og det blir spørsmål rundt Lukassens eigen familiehistorie.

Då eg las Tro meg når jeg lyver i 2020 vart eg blåst av gårde, og ønska meg fleire bøker frå Ellen G. Simensen. Den navnløse arven leverer på språk og research, og slik som i første bok er det heile tida noko som ulmer under overflaten. Dessverre står ikkje denne boka like fjellstøtt, og mogleg det er bare pirk frå mi side. Boka veksler mellom fortid og nåtid, og det var fleire gonger frustrerande då eg ikkje alltid skjønte kor i historien eg var. Eg kunne tenkt meg årstal pr kapittel istadenfor oppdelingen i 2 deler. Karakterene er flate, og det er ingen som eg får lyst til å heie på. Eg trur at Ellen G. Simensen har rett i mykje av researchen sin omkring donorsystemet og liknande, men til tider blir det i overkant mykje.

Andre som har skrevet om den: AnitaTine

XOXO

| Utgitt: 2023 | Format: Innbundet, 345 sider | Forlag: Cappelen Damm |

1 kommentar:

  1. Synd den ikke innfridde helt.. Jeg likte den godt, selv om det tok sin tid å se sammenhengene mellom før og nå osv..
    Takk for link:)

    SvarSlett