Søk i denne bloggen

søndag 31. mars 2024

Månadsoppteljing #106 | Mars i bøker

Mars var: Ein månad som eg vérmessig ikkje burde bli overraska over, men stadig blir det. Eg har vore i by'n ein tur og høyrt professor Tone Selboe snakka om boka si Kjærlighetsbrev i forbindelse med Alexander Kielland-året. Oppdraget hennar var å knytte band mellom Camilla Wergeland og Kielland.

I mars har eg lest: Ein heil del som vanleg, og eit par veker før påske slukte eg tre krimbøker på rappen. Det er ulikt meg, men så artig!

* J.M. Coetzee: Polakken (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: Teaterstykke 1 (papir frå biblioteket)
* Kjell Arild Pollestad og Torgeir Bygstad: Med Garborg til jærs - før 1924 (papir frå biblioteket)
* John le Carré: Telefon til avdøde (George Smiley #1) (lyd frå Nextory)
* John le Carré: Mord av klasse (George Smiley #2) (lyd frå Nextory)
* Camilla Collett: Amtmannens døtre (papir frå hylla) OTS
* Peter May: Svarthuset (Lewis #1) (papir frå hylla) OTS
* Peter May: Lewismannen (Lewis #2) (papir frå hylla) OTS
* Peter May: Lewisbrikkene (Lewis #3) (papir frå hylla) OTS
* Gabriela Wiener: Undiscovered (lyd frå Nextory) IBP
* Tone Selboe: Kjærlighetsbrev (papir frå biblioteket)
* Elin Brend Bjørhei: Døden i Munkemyra (Feriemysteriene #1) (papir frå biblioteket)
* Jenny Erpenbeck: Kairos (papir frå biblioteket) IBP
* Sofi Oksanen: Putins krig mot kvinner (papir frå biblioteket)
* Veronica Raimo: Lost on Me (lyd frå Nextory) IBP
* Louise Kennedy: Overtredelser (papir frå biblioteket)

I mars fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Kiran Desai: Tapets barn (papir frå bokhylla) 1001
* George Eliot: Middlemarch (papir frå hylla) 1001 OTS
* John le Carré: Spionen som kom inn fra kulden (George Smiley #3) (lyd frå Nextory)

I mars har eg kjøpt:

* George Eliot: Middlemarch

Frå Løvås bruktbu:

* J.M. Coetzee: Barndom
* J.M. Coetzee: Foe
* J.M. Coetzee: Før barbarene kommer
* J.M. Coetzee: I det mørke landet
* J.M. Coetzee: Jernalder
* J.M. Coetzee: Langsom mann
* J.M. Coetzee: Mesteren fra Petersburg
* J.M. Coetzee: Michael K. Hans liv og tid
* J.M. Coetzee: Ungdom
* J.M. Coetzee: Vanære
* Henrik Ibsen: Catilina/Gildet på Solhaug
* Henrik Ibsen: Fru Inger til Østråt
* Henrik Ibsen: Keiser og Galilæer
* Peter May: Svarthuset
* Peter May: Lewismannen
* Peter May: Lewisbrikkene

I april skal eg: Svært lite sosiale arrangement planlagt, men finner alltid på noko. 9. april kjem kortlista til Booker-prisen, og eg kjenner eg må ha eit par til frå langlista før den tid.

XOXO

5 kommentarer:

  1. For en fin liste, denne måneden har du lest flere bøker jeg har på samvittigheten, det er ikke hverdagskost. Ser du skal ha et Coetzee-prosjekt, det er gøy, han er en spennende forfatter.
    Om ikke lenge kjører vi sørover, helt til Haugesund, for å tilbringe resten av påsken med sønn og barnebarn. Håper du får en fin fin slutt på de deilige fridagene :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir meir Coetzee! Fant nesten alle romanene hans i perfekt stand i bruktbokhandelen, og vart så inspirert etter eg las Polakken. Fleire år sidan eg las nokon av dei (og har blitt eldre og klokere) så nå blir det meir Coetzee.

      God tur til Haugesund!

      Slett
    2. Så kjekt å høre at du har gjort et kupp, og at det blir et prosjekt av det. Jeg har kost meg i Haugesund, og kommet meg hjem igjen. Heldigvis uten at vi behøvde å stå over en ferge, pga mye trafikk :)
      Tine

      Slett
  2. My bra her, tenker jeg. Du får lest mye:) Jeg har lest bøkene av Peter May og Døden i Munkemyra.
    Coetzee-prosjekt er spennende. Vil gjerne lese mer av ham selv.:) Har vel lest 3 eller 4 av disse.

    God søndag og god april til deg Elida:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Eg fant nesten alle romanene til ein billig penge, og det er fleire år sidan eg las dei eg har lest (og har blitt eldre og klokere) så nå fekk eg blod på tann etter eg hadde lest hans nyaste.
      God søndag, Anita!

      Slett