Søk i denne bloggen

fredag 31. mai 2024

Månadsoppteljing #108 | Mai i bøker

Mai var: Månaden har vore i overkant varm, og me gjekk frå vinterdress til kortbukser nærmast over natta. Skogbrannfaren har vore stor i min kant av landet, men dei siste dagers regn bør ha hjulpet. Eg har vore på klassikerlørdag med Janne Stigen Drangsholt og Tomas Gustafsson og diskutert Middlemarch, og på teatersalong med same Janne pluss illustratør Therese G. Eide. På teatersalongen var den kompliserte barnelitteraturen tema i forbindelse med teaterets oppsetning av Matilda. Eg har og vore ca 30 timer i Oslo med Folketeaterets oppsetning av Sound of Music som hovudmål.

I mai har eg lest: Og der var eg tilbake til eit høgt antall bøker ferdigstilt på ein månad, og eg ser med glede på bøkene som har kome frå eiga bokhylle.

* George Eliot: Middlemarch (papir frå hylla) 1001 OTS
* Henrik Ibsen: Fru Inger til Østråt (papir frå hylla) OTS
* Christian Strand: Hva hvis. Min reise for å finne meg selv (papir frå biblioteket)
* Tsitsi Dangarembga: Nervøse tilstander (papir frå biblioteket) 1001
* Nora Ikstena: Morsmelk (papir frå biblioteket)
* Anne Rice: Interview with the Vampire (papir frå hylla) 1001 OTS
* John le Carré: Spionen som kom inn fra kulden (George Smiley #3) (lyd frå Nextory)
* Frode Grytten: Den dagen Nils Vik døde (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: Einkvan (papir frå biblioteket)
* Henrik Ibsen: Bygmester Solness (papir frå hylla) OTS
* Amalie Skram: Constance Ring (papir frå hylla) OTS
* Susanna Clarke: Piranesi (papir frå biblioteket)
* Jeanette Winterson: Ikke bare appelsiner (papir frå hylla) 1001 OTS
* Toni Morrison: Sula (papir frå hylla) 1001 OTS
* Samuel Pepys: The Great Fire of London (papir frå hylla) OTS
* Edith Wharton: The Reckoning (papir frå hylla) OTS
* Amalie Skram: Sjur Gabriel | To venner (papir frå hylla) OTS
* Amalie Skram: S.G. Myre (papir frå hylla) OTS
* Jules Verne: Reisen til jordas indre (papir frå hylla) 1001 OTS
* Amalie Skram: Avkom (Hellemyrsfolket #4) (papir frå hylla) OTS
* Selva Almada: Not a River (papir frå biblioteket) IBP
* Ingvill Hekne: Vi fødte aldri de barna (papir frå biblioteket)
* Salman Rushdie: Kniv - Refleksjoner etter et drapsforsøk (papir frå biblioteket)
* Toni Morrison: De blåeste øyne (papir frå biblioteket) 1001

I mai fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Katrine Engberg: Blodmåne (Kørner og Werner #2) (lyd frå Nextory)

I mai har eg kjøpt:

* J.M. Coetzee: Stranger Shores. Essays 1986-1999
* Amalie Skram: Avkom (Hellemyrsfolket #4)
* Amalie Skram: Lucie
* Mary Wollstonecraft: Letters written in Sweden, Norway and Denmark
* Virginia Woolf: Indiskresjonaer og andre essay

I juni skal eg: Ingenting spesielt planlagt, men sitter sjelden stille.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Jeg er imponert over hvor mye du greier å lese på en måned:) Ikke lettvektere alt dette heller. Amalie Skram-bøken leste jeg som ung voksen, og det samme med Le Carres spionen... Skal lese Heknes bok, den blir også med på ferie.

    Blodmåne vurderer jeg å ta med på ferie neste uke. Liker du den?

    Ønsker deg en fin juni Elida:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Anita! Eg er så heldig at eg kan lese tilnærma overalt så lenge det er rett bok, så eg leser medan eg ser på TV og på kafé og fotballkamp (viss det er keisamt). Eg liker godt Blodmåne. Vurderte å kaste Engberg over bord etter første bok, men liker godt denne så heile serien blir nok lest :-)

      God juni månad, Anita, og god tur!

      Slett
  2. Du fikk meg til å le høyt med din "sitter sjelden stille" :) Digger at du lese klassikerne, blir liksom minnet på da jeg leste dem. Selv har jeg kjøpt Per Gynt i bok-/diktform, gleder meg til den (må bare få unna en bibliotekshaug som plutselig ble betydelig.
    Ha en fin lesemåned i juni, å ha tid til å gjøre alt og ingenting er gull verdt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, denne dama er ikkje skapt for å sitte stille ;-) Klassikere er noko eg lengter etter når det har blitt i overkant mange samtidsromaner. Bibliotekhaugen er ikkje liten her heller, men skal ta eit jafs nå i helga :-)

      God juni til deg, Tine!

      Slett