Søk i denne bloggen

onsdag 22. mai 2024

The 2024 International Booker Prize | Vinnaren


Og vinnaren av den internasjonale Booker-prisen 2024 er Jenny Erpenbeck med romanen Kairos. I -internasjonal Booker-samanheng er det like viktig å hylle omsetjaren, i dette tilfellet Michael Hofmann.

Gratulera til begge!

Sakset frå Booker-prisens nettside:

* ‘It’s a private story of a big love and its decay, but it’s also a story of the dissolution of a whole political system. Simply put: How can something that seems right in the beginning, turn into something wrong?’ – Jenny Erpenbeck on Kairos.
* Kairos follows last year’s International Booker Prize winner, Time Shelter, in being set during and after the fall of the Iron Curtain in Eastern Europe.
* Jenny Erpenbeck, who was longlisted for the prize in 2018, becomes the first German writer to win it. Michael Hofmann becomes the first male translator to win.
* Granta Books wins for the second time since 2016, when the prize took its current form.

XOXO

2 kommentarer:

  1. Liker at oversetteren også får oppmerksomhet for som oftest går de litt i glemselen.
    Ble litt skuffet over at den vant siden den var den jeg har likt minst av de jeg har lest. I natt prøvde jeg å fortrenge dette med å drømme at ingen klarte å tyde verken navn på forfatter eller tittel på boken som vant. Hehe...jeg har tydeligvis engasjert meg veldig!
    Hadde du en favoritt blant de du har lest?

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg klarte ikkje å halde meg vaken til direktesendinga så eg såg ikkje før i morges kven som vant, og vart umiddelbart skuffa. Liker og at omsetjaren er likestilt med forfatter i dette tilfellet, men av dei eg har lest så ville eg heller hatt Veronica Raimo som vinnar.

      Slett