Søk i denne bloggen

søndag 30. juni 2024

Månadsoppteljing #109 | Juni i bøker

Juni var: Den har vore varm og klam, og då varmen endeleg slapp taket var eg den som jubla. Det er nemlig ikkje så greit å frese til ungane fordi du sjølv ikkje toler så mykje varme. I andre nyheter så går fotball-EM sin seiersgang frå Tyskland, og eg er ein av dei som ser fotball på seine kvelder.

I juni har eg lest: Leselysta har ikkje tatt kvelden i varmen, tvert imot. Eg er jo og av dei som leser medan eg ser TV, og med så lite mål i EM så blir det mykje lesing.

* Fredrik Lilleby: Norges fremste Thomas Mann-ekspert (papir frå biblioteket)
* Erling A. Westgaard Flote: Utveg (papir frå biblioteket)
* Katrine Engberg: Blodmåne (Kørner og Werner #2) (lyd frå Nextory)
* Scholastique Mukasonga: Den barbeinte kvinnen (papir frå biblioteket)
* S.A. Cosby: Alle syndere blør (papir frå biblioteket)
* Therese Bakkevoll: Tallboy (papir frå biblioteket)
* Øyvind Berg: Sommeren med Balder (papir frå biblioteket)
* Erlend Skjetne: Alt som skranglar (papir frå biblioteket)
* Mazdak Shafieian: Skinnende døde (papir frå biblioteket)
* Mikael Niemi: Koke bjørn (papir frå biblioteket)
* Linda Eloise Pedersen: Den kvelden vi ble ekte (papir frå biblioteket)
* Susanne Mørk: Det fraværende (papir frå biblioteket)
* Henry James: The Figure in the Carpet (PLBC #49) (papir frå hylla) OTS
* Wilfred Owen: Anthem for Doomed Youth (PLBC #50) (papir frå hylla) OTS
* Wolfgang Amadeus Mozart: My Dearest Father (PLBC#51) (papir frå hylla) OTS
* Plato: Socrates' Defence (PLBC #52) (papir frå hylla) OTS
* Christina Rossetti: The Goblin Market (PLBC #53) (papir frå hylla) OTS
* Anonym: Sindbad the Sailor (PLBC #54) (papir frå hylla) OTS
* Jette F. Christensen: Demokratiet, det er oss. 10 sårbarheter i verdens beste folkestyre (papir frå biblioteket)
* Alex Ahndoril: Jeg lukker øynene og ber (Nyckelserien #2) (papir frå biblioteket)
* Tsitsi Dangarembga: Alt jeg ikke er (papir frå biblioteket)
* Colm Tóibín: Long Island (papir frå biblioteket)
* Henrik Ibsen: Sancthansnatten (digitalt)
* Susann Stave: Hva skjedde med maten vår? (papir frå biblioteket)

I juni fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* J. Sheridan le Fanu: Carmilla (digitalt med kindle)
* Katrine Engberg: Glassvinge (Kørner og Werner #3) (lyd frå Nextory)
* James Joyce: Ulysses (papir frå hylla) 1001 OTS

I juni har eg kjøpt:

* Sir Arthur Conan Doyle: Den greske tolken og andre Sherlock Holmes-erindringer

I juli skal eg: Jobbe eit par veker til før eg skal ha sommarferie. Lesemaratonet #janeaustenjuly starter i morgon, også har eg halvveis planlagt ein leseutfordring frå Solum Bokvennen med emneknagg #solbokreiser. Mogleg eg har tatt meg vatn over hodet, men det vil visa seg etterkvart. Langlista til Booker-prisen kjem 30.07 så det passer ypperleg!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar