Søk i denne bloggen

onsdag 31. juli 2024

Månadsoppteljing #110 | Juli i bøker

Juli var: Sommerbarnehage først, ferie etterpå! Eg har vore ei veke i København der skritt-statistikken er uendeleg, eg har gått meg vilt minst ein gong per dag og nok ein gong forelska meg i København.

I juli har eg lest: Eg har deltatt i leseutfordringane #janeaustenjuly og #solbokreiser. Det gjekk ganske greit med begge, og eg er godt fornøgd med resultatet. Elles har eg oppdaga at eg sakner Jane Austen så eg tar ho med meg inn i august.

* Natalia Ginzburg: De små dyder (papir frå biblioteket) #solbokreiser
* Monika Helfer: Pakk (papir frå biblioteket) #solbokreiser
* Katrine Engberg: Glassvinge (Kørner og Werner #3) (lyd frå Nextory)
* Hans-Magnus Ystgaard: Noreply (Kompass-serien) (papir frå biblioteket)
* Jane Austen: Sense and Sensibility (papir frå hylla) #janeaustenjuly
* Herta Müller: Pustegynge (papir frå biblioteket) #solbokreiser
* Sara Stridsberg: Kjærlighetens Antarktis (lyd frå Nextory) #solbokreiser
* Yeva Skalietska: Dere vet ikke hva krig er. Dagboka til en ung ukrainsk jente (papir frå biblioteket) #solbokreiser
* Irene Solà: When I Sing, Mountains Dance (lyd frå Nextory) #solbokreiser
* Jane Austen: The Watsons (lyd frå Nextory) #janeaustenjuly
* Jane Austen: Sanditon (lyd frå Nextory) #janeaustenjuly
* Simone de Beauvoir: De uadskillelige (lyd frå Nextory) #solbokreiser
* Kristin Tveiten: Nålehuset (papir frå hylla/leseeksemplar) OTS #solbokreiser
* Fleur Jaeggy: Jeg er broren til XX (papir frå biblioteket) #solbokreiser
* Jane Austen: Lady Susan (papir frå hylla) #janeaustenjuly
* Petra Hulová: Alt dette tilhører meg (papir frå biblioteket) #solbokreiser
* James Edward Austen-Leigh: Memoir of Jane Austen (digitalt med kindle) #janeaustenjuly
* Tove Ditlevsen: Barndom (København-trilogien #1) (digitalt med kindle) #solbokreiser
* Jane Austen: Pride and Prejudice (lyd frå Nextory) #janeaustenjuly)
* J. Sheridan le Fanu: Carmilla (digitalt med kindle)
* Jan-Erik Fjell og Jørn Lier Horst: Skriket (Markus Heger #1) (papir frå biblioteket)
* Paul Auster: Baumgartner (papir frå biblioteket)

I juli fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Ann Radcliffe: The Mystery of Udolpho (digitalt med kindle) 1001
* Jane Austen: Emma (lyd frå Nextory)
* James Joyce: Ulysses (papir frå hylla) 1001 OTS

I juli har eg kjøpt: Svært lite, men eg kjem tydeligvis ikkje unna Mary Shelley uansett kor eg reiser. Og rojalisten måtte jo ha kongen av Danmark heim.

* Mary Shelley: Matilda
* Frederik 10. fortæller til Jens Andersen: Kongeord

I august skal eg: Lese Booker-bøker (langlista kom i går), ha meir ferie og etterkvart begynne på nytt barnehageår.

XOXO

4 kommentarer:

  1. For en liste med bøker, godt jobbet! Baumgartner har jeg også lest i juli, og De små dyder da den kom på norsk. Håper du koser deg max de siste feriedagene, jeg er i gang igjen, og i morgen er det 1 august, vi vet begge hva det betyr :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! Nå er eg litt i villrede, kva betyr 1. august?

      Slett
  2. Må si som Tine, flott liste dette! Har lest et par av disse, blant annet Baumgartner. Har bestilt tre bookerbøker og ser frem til å begynne på de når de dukker opp.
    Ha en fin augustmåned,Elida :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Beathe! Eg har funne flesteparten på lyd så begynner der. Har bestilt eit par frå biblioteker rundt om i landet så fram til dei kjem så blir det lydbøker :-)

      Slett