Søk i denne bloggen

lørdag 31. august 2024

Månadsoppteljing #111 | August i bøker

August var: Halvparten ferie, halvparten jobb. Det er godt å vera i gang med faste ting som kvardag og helg, trening og fritid.

I august har eg lest: Som alltid litt av alt! Eg har nokon prosjekt på gang, men ekorn-lesaren hopper litt fram og tilbake, men blir alltid ferdig til slutt.

* Samantha Harvey: Orbital (lyd frå Nextory) BP
* Lars Vik: Lille Henrik (papir frå biblioteket)
* Nina M. Schjønsby: Gi meg alt hva du kan. Forloren Skildpadde av Camilla Collett og Emilie Diriks (papir frå biblioteket)
* J.D. Vance: Hillbillyens klagesang (papir frå biblioteket)
* Toni Morrison: Sangen om Salomon (papir frå biblioteket) NP
* Henrik Ibsen: Peer Gynt (papir frå hylla) OTS
* Percival Everett: James (lyd frå Nextory) BP
* Anne Michaels: Held (papir frå biblioteket) BP
* Ingrid Z. Aanestad: I dag er ein fin dag (papir frå biblioteket)
* Ingrid Z. Aanestad: Eg kjem med toget (papir frå biblioteket)
* Ingrid Z. Aanestad: Stormkyss (papir frå biblioteket)
* Ingrid Z. Aanestad: Sol, seier ho (papir frå biblioteket)
* Charlotte Wood: Stone Yard Devotional (lyd frå Nextory) BP
* Ingrid Z. Aanestad: Sibylle (papir frå biblioteket)

I august fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Ingrid Z. Aanestad: Ein dag vaknar me og det er sommar (papir frå biblioteket)
* Yael van der Wouden: The Safekeep (lyd frå Nextory)
* Ann Radcliffe: The Mystery of Udolpho (digitalt med kindle) 1001
* Jane Austen: Emma (lyd frå Nextory)
* James Joyce: Ulysses (papir frå hylla) 1001 OTS

I august har eg kjøpt: Ingen, men eg har fått ei bok.

* Alexander L. Kielland: Garman & Worse (fått frå Sølvberget)

I september skal eg: Kapittel-fest i by'n og #sakprosaseptember. I morgon er det september og haust som er mi favoritt-årstid!

XOXO

5 kommentarer:

  1. Du har lest mye som vanlig:) Har ikke lest noen av dine denne gang. Men sett Peer Gynt en del ganger. Jeg tenker også å delta på #sakprosaseptember, med senkede skuldre. Men jeg leser uansett en del sakprosa, så noen kryss blir det nok.
    God september til deg Elida:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ein sakprosa er meir enn ingen :-) God september, Anita!

      Slett
  2. Kun lest èn av dine denne gangen, men flere av de på vent, blant annet tre av bookerbøkene. Jeg skal òg delta på #sakprosa så får jeg se hvor mange jeg får lest. Merker jeg må være forsiktig med for mange utfordringer for ikke å miste leselysten.
    Jeg fikk aldri den gode sommerfølelsen i år, men er uansett klar for høsten likevel, jeg liker alle årstider :-)
    Spent på kortlisten til booker, hvilken av de liker du best til nå, av de du har lest?

    God september, Elida :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Beathe! Eg liker best James av Percival Everett så langt :-) God september, Beathe!

      Slett
  3. For en fin august du har hatt! Jeg har bare lest en av dine, og det er Per Gynt. Måtte lese den selv, etter å ha sett en oppsetning hvor teksten var mer viktig enn musikken, og da fikk jeg en helt annen opplevelse.
    Ha en fin leseseptember Elida!

    SvarSlett