Søk i denne bloggen

mandag 30. september 2024

Månadsoppteljing #112 | September i bøker

September var: Varierte dagar og stort sett godt vér gjer godt, og med årets Kapittel i bagasjen så er det meste bra. Årets Kapittel gjekk av stabelen forrige helg, og med gode forfattere som Johan Harstad, Mimir Kristjansson og Tore Renberg på scenen så blir lesemotivasjonen opphøyd. Legg til gode kaffestunder, lunsj i sola og ein liten rant om diverse ting som skal vera usagt her på bloggen i lag med Marianne så vart dagen bra. I tillegg fekk eg oppfylt ønsket mitt om hotellrom i syvende etasje, og solnedgangen sist fredag var magisk.

I september har eg lest: Tradisjonen tru har eg gått inn i #sakprosaseptember med nebb og klør og er nå maks lei av sakprosa. Eg har til gjengjeld fylt bingobrettet til Malin pluss eit par ekstra bøker som ikkje fekk plass.

* Marta Breen og Jenny Jordahl (ill.): Aasta Hansteen og jakten på søsterskapet (papir frå hylla) OTS #sakprosaseptember
* Marta Breen og Johanne Hjorthol (ill.): - Får jeg ikke danse er det ikke min revolusjon - og andre feministiske sitater (papir frå hylla) OTS #sakprosaseptember
* Kjetil Røed: Fra punktum til kolon. Et essay om kritikk og kjærlighet (papir frå hylla) OTS #sakprosaseptember
* Ingrid Z. Aanestad: Ein dag vaknar me og det er sommar (papir frå biblioteket)
* Margaret Atwood: On Writers and Writing (papir frå hylla) OTS #sakprosaseptember
* Ingar Sletten Kolloen: Svermeren (Hamsun #1) (papir frå hylla) OTS #sakprosaseptember
* Ingrid Z. Aanestad: Ida i Italia (papir frå biblioteket)
* Helene Uri: Jeg naken drakk (papir frå biblioteket) #sakprosaseptember
* Kine Albrigtsen, Marthe Christine Bay, Mari Svenbalrud og Therese G. Eide (ill.): Når det ikke går over - En håndbok for og av kronisk syke (papir frå biblioteket) #sakprosaseptember
* Mímir Kristjánsson: Pabbi. En familiesaga om drukkenskap (papir frå biblioteket) #sakprosaseptember
* Katrine Wessel-Aas: Huset i Wimbledon (Winther og Ashmore #1) (papir frå biblioteket)
* Odd Karsten Tveit: Palestina. Israels ran, vårt svik (lyd frå Nextory) #sakprosaseptember
* Julie Valsø: Null stress! (papir frå biblioteket) #sakprosaseptember
* Maja Lunde: Skjerm barna (papir frå biblioteket)
* Abid Raja: Vår ære og vår frykt (digitalt med bookbites) #sakprosaseptember
* Anne Sverdrup-Thygeson: Skogen - Om trær, folk og 25000 andre arter (digitalt med bookbites) #sakprosaseptember
* Jane Austen: Emma (lyd frå Nextory)
* Tore Renberg: Lorden (papir frå biblioteket)
* Nils Henrik Smith: 11 meter - straffesparkets historie (lyd frå Nextory) #sakprosaseptember
* Lucinda Riley: Skjult skjønnhet (papir frå biblioteket)
* Svein Tore Bergestuen: Halvor Bakke - Mitt rom (lyd frå Nextory) #sakprosaseptember
* Kristina Ohlsson: Kristuskransen (Strindberg #4) (papir frå biblioteket)
* Thorbjørn Egner: Et selvportrett (papir frå biblioteket) #sakprosaseptember
* Hayley Morris: Meg mot hjernen (lyd frå Nextory) #sakprosaseptember
* Fredrik Græsvik: Skadeskutt. Et liv langs verdens frontlinjer (papir frå biblioteket)


I september fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Charles Dickens: Dombey and Son (digitalt med kindle)
* Ketil Raknes: Hvit makt - USAs rasistiske historie (papir frå biblioteket)
* Alexander L. Kielland: Garman & Worse (papir frå hylla) OTS
* Yael van der Wouden: The Safekeep (lyd frå Nextory)
* Ann Radcliffe: The Mystery of Udolpho (digitalt med kindle) 1001
* James Joyce: Ulysses (papir frå hylla) 1001 OTS

I september har eg kjøpt:

* Alexander L. Kielland: Novelletter i utvalg
* Alexander L. Kielland: Skipper Worse
* Jørn Lier Horst: Tørt land (WW #18)

I oktober skal eg: Foreløpig svært lite, men så har eg fått nokon feriedagar denne månaden, og eg vurderer å reise vekk. Min første tanke var Oslo, men så tenkte eg Kristiansand fordi eg har lyst til å besøke Kunstsiloen. Men Bergen og Trondheim er og fin. Og kanskje blir det ingen av dei, og eg held meg heime og leser bøker istadenfor.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar