Søk i denne bloggen

tirsdag 29. mars 2011

Bok: "Percy Jackson. Slaget om labyrinten" (Percy Jackson #4)

Forfatter: Rick Riordan
Originaltittel: Percy Jackson and the Olympians: The Battle of the Labyrinth
Oversetter: Torleif Sjøgren-Erichsen
Først utgitt: 2008 i USA
Denne utgåve: 2011
Format: Innbundet
Forlag: Schibsted
Frå: Biblioteket

Baksidetekst: Det er oppdaget en hemmelig inngang til labyrinten som beskytter Halvblodsleiren, og den onde Luke planlegger å invadere leiren på oppdrag fra titanen Kronos. Den eneste som kan forhindre at Lukes skumle planer settes i verk, er oppfinneren Daedalus, som holder til dypt inne i labyrinten. Annabeth insisterer på at de må finne ham, og Percy, Grover og Tyson blir med henne på den farlige jakten inne i labyrinten - usikre på om de noen gang kommer til å finne veien ut!

Eg er så spent på den siste boka at den skal umiddelbart lånes i engelsk versjon, for eg gidde ikkje venta til den blir oversatt til norsk! I mellomtida kjemper Percy og dei andre mot onde makter inne i labyrinten, og på eit punkt så veit ingen av dei om dei andre er i live! Boka er spennande, men tidvis skumma eg. Det er fortsatt mykje eg ikkje forstår, særlig med tanke på slektskapet mellom dei greske gudar og halvblodsbarna. Er det noko Riordan finner opp, eller er det slik? Trur eg må ta eit lynkurs i gresk mytologi:-)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar