Søk i denne bloggen

søndag 2. oktober 2011

Litteraturmål 2011 - Status etter nye 3 måneder

Dette er tredje statusoppdatering for litteraturmåla 2011, den første finner du HER, den andre finner du HER. Litteraturmåla har eiga fane på toppen, derfor skriver eg kun nummeret i innlegget.

1. 12 klassikere: Jane Austen, Charles Dickens, Alexandre Dumas, Elizabeth C. Gaskell, Thomas Hardy, Victor Hugo, Miguel de Cervantes Saavedra, Oscar Wilde. Eg held på med ei ny av Alexandre Dumas, og håper på fleire av Jane Austen og Charles Dickens.
2. 4 Agatha Christie-bøker.
3. Har lest 3. bok om Ever og Damen, 2 av 3 bøker i Kerstin Giers trilogi og 2 bøker i Terry Prachetts Discworld.
4. 4 Charlaine Harris-bøker.
5. Dette målet har eg gitt opp.
6. 5 i juli, 1 i august, og 4 i september.
7. Eige innlegg om dette målet.
8. Skriver fast avsnitt for kvar bok, men det er lettare å skrive når eg liker boka.
9. Flink når det er bøker eg vil lese eller har lest, men kan bli flinkere ellers.
10. Eg håper jo sjølvsagt at nokon får noko igjen for mine innlegg, og blir inspirert:-)

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar