Søk i denne bloggen

søndag 30. juni 2019

Leserefleksjonar #48 | Juni i bøker

Juni var: Veldig fin og lang! Dagane går fortare enn eg vil, men ein ny type konsentrasjon har kome over meg. Noko eg har tenkt ein del på dei siste åra er aleneferie. Bare eit par dager/ei veke vekke frå eigen heim og tidlegare i veka bestilte eg tur til København. Fly og hotell er betalt, og eg gler meg samstundes som eg gruer meg. Førebuingar er min nøkkel til å ikkje frike ut over dette så eg leser reiseguider og finner ting eg vil gjere. Om nokon har tips til bokhandlere sentralt i København let me know!

I juni las eg: Fryktelig mykje, men lite er skrevet om. Likevel må eg trekka fram Siri Hustvedt som alltid utfordrer meg på ein god måte, den nye Lucinda Riley-boka som det er delte meiningar om, og spesielt mi svenske barndomsheltinne Ronja Røverdatter.

* Ida Jackson og Jens A. Larsen Aas: Brillebjørn i skogen
* Ida Jackson og Jens A. Larsen Aas: Brillebjørn på butikken
* Ida Jackson og Jens A. Larsen Aas: Brillebjørn baker
* Ida Jackson og Jens A. Larsen Aas: Brillebjørn blir henta i barnehagen
* J.K. Rowling: Harry Potter and the Order of the Phoenix (HP #5)
* Synnøve Eriksen: Ingentingskogen (Jordbærdamene #24)
* Ida Jackson og Jens A. Larsen Aas: Brillebjørn er syk
* Jørn Lier Horst og Hans Jørgen Sandnes: Operasjon Svartskog (Detektivbyrå nr. 2 #15)
* Hildegunn Bjelland og Heidi Kahrs Damm: Krabben Klara og konkylien
* J.K. Rowling: Harry Potter and the Half-Blood Prince (HP #6)
* Voltaire: Candide 1001 OTS
* Gale Galligan: En helt umulig jobb (BSC Graphic #5)
* Ida Jackson og Jens A. Larsen Aas: Brillebjørn får plaster
* Siri Hustvedt: Minner om fremtiden OTS
* Joris Chamblain og Aurélie Neyret: Kikki og mysteriet med den forsvunne dyrehagen (Kikkis krim #1)
* Lucinda Riley: Sommerfuglrommet OTS
* Alf Prøysen og Hans Jørgen Sandnes (ill.): Sirkus Mikkelikski
* Tara Westover: Noe tapt og noe vunnet
* Kristoffer Kjølberg: Etter leggetid (Avisgjengen #1)
* J.K. Rowling: Harry Potter and the Deathly Hallows (HP #7)
* Isabel Sánchez Vegara: Dolly Parton (Little people, big dreams)
* Astrid Lindgren: Ronja Røverdatter - Tordenværsbarn
* Astrid Lindgren: Ronja Røverdatter - Villvettene
* Edith Wharton: Bunner Sisters 1001
* Joris Chamblain og Aurélie Neyret: Kikki og den mystiske boka (Kikkis krim #2)
* Astrid Lindgren: Ronja Røverdatter - Bjørnehulen
* Astrid Lindgren: Ronja Røverdatter - Digerfossen

I juni fullførte eg ikkje: Eg henger etter med lesesirkelen, men det er snart ferie. Ei veke til med jobb så er det 4 veker med totalt av ingenting.

I juli skal eg: Ei veke til København, nokon dagar til Kristiansand med lillebror (må bare få avgårde mor og far først, nokon må vera heime med dyra) og elles gjere det som faller meg inn.

Kva har du lest og opplevd i juni?

XOXO

2 kommentarer:

  1. Har kun lest Noe tapt og noe vunnet av "dine" fra juni! Men har "Bunner sisters"som en del av flere i èn bok(tror jeg)så den skulle jeg også ha lest.Voltaire er også på listen over bøker jeg har lyst til å lese om ikke så lenge, må kjøpes elelr eventuelt lånes på biblioteket!

    Du får lest mye syntes jeg. Ha en god ferie, Elida :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg skulle ønske det vart lest meir som eg føler for å skrive om, men kvantiteten går i alle fall opp :-)

      Slett