Søk i denne bloggen

mandag 1. juli 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Bok på 500 sider eller meir


Det er 1. juli, og tid for årets syvende kategori i lesesirkelen. Kategorien i juli er Bok på 500 sider eller meir, og kva er vel betre på lange feriedager enn å forsvinne inn i eviglang bok? To kriterier her altså: Boka må finnes på 1001-lista og den må vere på 500 sider eller meir. Og det er din utgave som teljer. Om eg sjekker appen og ser at boka ikkje har 500 sider betyr det lite, eg stoler på at du har ei bok med eksakt sidetal.

Som fleire har fått med seg er eg snar til å sjekke om boka er på lista, og eit par gonger har det vore til dykkar hjelp. Eg oppdaterer lesesirkelfanen etterkvart og ser det er liv i taggen #elidas1001lesesirkel på Instagram.

Eg har ikkje sjekka bokhyllene, men eg veit Stillitsen er enten i bokhylla eller på Kindle'n. Viss ikkje det blir den så skal eg nok finna noko. Eg har eit par noteringer på lista og setter stor pris på fleire. Husk at det vanker premie i slutten av året! Om du ikkje har funne ei passande bok ennå så håper eg du gjer det, og blir med oss og leser. Setter pris på eit vink når boka er ferdiglest så noterer eg deg ned. God lesnad!

XOXO

8 kommentarer:

  1. Jeg er klar med "Kvinnen på Wildfell hall" av Anne Bronte. Kjenner at både lese og skrivelyst kommer snikende tilbake(det skjer hver gang jeg uttaler meg om at det skal bli rolig på den fronten...hehe)

    Kommer sikkert til å lese noe fra de rundene jeg ikke har vært med på ennå også, sånn etter hvert.

    God lesing til deg også, Elida! :_)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt, Beathe! Kvinnen på Wildfell Hall har eg lest (og sett filmen av) og liker den godt!

      Bare si fra så skriver eg deg opp om du leser frå andre runder <3

      Eg har begynt på Moby Dick (norsk lydbok) så det kan bli interessant :-)

      Slett
    2. I forbindelse med Anitas diktlesesirkel leser jeg en diktsamling som blant annet inneholder en slags "biografi" om Emily Bronte,noe som gjorde meg nysgjerrig på alle disse tre søstrene som gav ut bøker. Har jo bøker fra alle tre så det er bare å komme i gang :-D

      Moby Dick har jeg ikke lest men har hørt en del om den, dette blir definitivt interessant!

      Slett
    3. Hvilken diktsamling er dette?

      Eg anbefaler i høyeste grad "Jane Eyre" av Charlotte Brontë :-)

      Slett
  2. Jeg henger meg på neste måned :) Det her var en artig utfordring!

    SvarSlett
  3. Jeg prøver meg på Anna Karenina i denne runden! Har kommet greit i gang, og liker den så langt hvert fall.

    SvarSlett
    Svar
    1. Liker så godt at du leser Anna Karenina!

      Slett