Søk i denne bloggen

mandag 13. desember 2010

Bok: "Percy Jackson. Monsterhavet" (Percy Jackson #2)

Eg er ikkje sikker på om Percy Jackson er heilt i mi gate, men eg liker ikkje å avslutte bøker midt i, og liker heller ikkje å avslutte ein serie midt i. Likevel skal eg ta ein pause, og heller ta opp igjen Percy Jackson etter jul. Når eg leser om PJ får eg den umiddelbare følelsen om at eg burde lesa meir om dei greske gudane. Alt eg veit om dei, har eg lært frå teiknefilmen om Herkules (!) og det er litt vel tynt. Kanskje det og blir eit prosjekt etter jul? :)

Baksidetekst: Mot slutten at et overraskende rolig skoleår for Percy Jackson dukker venninnen hans, Annabeth, uventet opp med dårlige nyheter: Den magiske grensen som beskytter Halvblodsleiren er forgiftet av en mystisk fiende, og det eneste trygge stedet for halvgudene står i fare. Percy og vennene hans må krysse det grusomme Monsterhavet for å finne en motgift - og redde leiren fra å bli rasert.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar