Søk i denne bloggen

fredag 31. desember 2010

Litteraturmål 2011

2011 kjem med stormskritt, og i den anledning vil eg ønska alle bloggere og blogglesere eit

GODT LESERIKT NYTTÅR!

Eg har lest fleire poster om litteraturmål, og skreiv sjølv ner nokon i går kveld. Viss eg har kopiert nokon andre sine, så er det kun for at eg syns det passte til meg og, så ta det som eit kompliment:)

Mine litteraturmål for 2011 er som følger:
  1. Lese fleire klassikere. Eg vil helst lese dei eg har i dvd-hylla, som Charles Dickens, Thomas Hardy, Elizabeth Gaskell, George Eliot og Jane Austen. Sistnemnte er ikkje framand for meg i bokform, men ønsker å lese dei om igjen.
  2. Lese fleire krimbøker. For eit par år sidan var krim omtrent det einaste eg leste, men så vart eg lei. Nå ønsker eg å finna krimgleden igjen, og har satt opp Agatha Christie på forfatterlista.
  3. Lese ferdig fantasyseriane. Eg begynte så smått på Rick Riordans Percy Jackson og Philip Pullmans His Dark Materials.
  4. Lese meir om vampyrer. P.C. Cast har fått merksemd på bloggene, og eg er interessert i Rachel Caine, Richelle Mead og resten av serien til L.J. Smith.
  5. Lese andre språk. Eg leser norsk og engelsk, men det er jo fullt mogleg å lese bøker på eksempelvis svensk og dansk (om det er mogleg å finne på biblioteket).
  6. Lese bøker i mi eiga bokhylle. Fanen 'Off the Shelf' er allereie oppretta, og eg kjem til å oppdatere den etter kvart.
  7. Lese bøker frå fleire land. Reise-i-litteratur-innlegget var ein vekker, og fekk meg til å innsjå at det er fleire hull i min forfatterverden.
  8. Skrive betre bokanmeldingar. Eg begynte så smått å skrive info om bøkene, men så datt det vekk igjen.
  9. Kommentere blogginnlegg. Eg er innom omtrent 10 blogger kvar einaste dag, men legger sjelden igjen kommentar.
  10. Fortsetje med å blogge om bøkene eg les, og spre leseglede!

I byrjinga av desember var eg innom mange blogger med litteraturmål, og her kjem eit lite knippe av det eg har funne så langt:

Underhold meg, Bokorm, Julies bokbabbel, Bokelskerinnen, Stines notater, Migrating Coconuts, Lesehesten frå Sørlandet.

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar