Søk i denne bloggen

torsdag 16. desember 2010

Miss Jane's birthday!

- Elinor Dashwood & Edward Ferrars
- Marianne Dashwood & Col. Brandon
- Elizabeth Bennet & Mr. Darcy
- Fanny Price & Edmund Bertram
- Emma Woodhouse & Mr. Knightley
- Catherine Morland & Henry Tilney
- Anne Elliot & Captain Frederick Wentworth

Damen bak alle desse fantastiske kjærleikshistoriane har bursdag idag! 235 år er da ingen alder, og Jane Austen helde seg godt:) Bøkene er i stadig omløp, og det ser ut som om det aldri tar slutt med filmatiseringane. Eg har mine personlige favoritter blant filmane, men eg vil dela min personlige favoritt blant bøkene.

Persuasion er den absolutte favoritten og det er eine og aleine fordi eg finne det fantastisk romantisk at to mennesker er framleis håplaust forelska i kvarandre 8 år etter at dei vart skilt frå kvarandre. Åhh, magisk!

Gratulera med dagen, Miss Jane!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar