Søk i denne bloggen

lørdag 1. april 2017

Leserefleksjonar #17 | Mars i bøker

Kjelde: Pinterest
Mars var: Månaden har vore altfor kort! Fleire gonger er eg overbevist om at vekene kun inneheld mandag og fredag, men det er absolutt ikkje riktig. Eg har vore i Oslo på krimfestival, og det var så kjekt og leselista blir stadig lengre. Ofte tenker eg at eg skal lese fleire av forfatterne før festival, men så kjem den så brått på. Til neste år satser eg på å ha lest fleire av dei besøkande forfatterne.

80-årsdag var og veldig festlig, og det er kjekt å treffe tanter og onkler (og søskenbarn) som du ikkje treffer kvar dag. Eg er overbevist om at jubilanten storkoste seg, og det veit eg alle andre gjorde og då mi lillesøster haldt tale. Den var i alle fall rasande festlig, og traff jubilanten så på spikeren!

Eg og mor var og såg Beauty and the Beast, og eg har ikkje ord for kor bra den filmen er. Løp og sjå!

I mars las eg: Veldig lite til meg å vere - 7 titler har eg ført opp. For mange planer og prosjekter gjer ofte slikt med leselista og motivasjonen, men april ser lysare ut. Eg må bare høyre ferdig tredjeboka om Frodo og gjengen.
  • J.R.R. Tolkien: The Fellowship of the Ring (LOTR #1)
  • Elena Ferrante: Svikne dagar
  • Chimamanda Ngozi Adichie: Kjære Ijeawele, eller Et feministisk manifest på femten forslag OTS
  • J.R.R. Tolkien: The Two Towers (LOTR #2)
  • Nora Roberts: Dødelig årgang
  • Samantha Schweblin: Fever Dream MBI
  • Jørn Lier Horst: Einsteingåten (Clue #11)

I mars kjøpte eg: Altfor mykje! Kofferten var ganske sprengt på veg heim frå Oslo. Biblioteket har hatt sal, og den nye boka til Jo Nesbø er eit must. Eg har dog kun kjøpt ei bok på Mammut-salet, og det var den første boka eg tenkte eg skulle kjøpe, Jens Andersens biografi om Astrid Lindgren.

Månadens store leseoppleving: Ringenes Herre har vore supergøy å lytte til igjen. 7 år har gått sidan første gong, og då syns eg det var veldig keisamt. Nå koser eg meg med bøkene.

Månadens lesesirkler/utfordringar: Lite å melde her - skjerpings i april! Klassiker-utfordringa er kraftig nedprioritert, bokhyllelesinga er det så som så med, eg har såvidt begynt på Irene Nemirovsky-prosjektet og Astrid Lindgren har ligget brakk heile mars.

I april skal eg: Ha påskeferie og lese masse! Tvangslesekafeutflukt til Flekkefjord står på planen, og elles har eg ikkje spikra noko.

Kva har du lest og opplevd i mars?

XOXO

7 kommentarer:

  1. Tommelopp for tvangstuflukt! Jeg har ikke vært på blogg siden februar... så jeg må skjerpe meg. Har kjøpt hus, så jeg får skylde på det kanskje? Litt travelt opptatt, MEN - er kun 4 bøker bak planen min for 2017, så det er ikke helt ille. Kunne tenkt meg krimfestivalen, men i år også kom dobbelbookinger i veien. Ja til 36 timer i døgnet! Girls on the train :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tipp topp tommel opp! Skjerpings, Marianne - har du lest noko i det minste?

      Fleire timar i døgnet hadde vore gull verdt, helst nokre du bare fekk viss du skulle bruke dei til lesing. Oh if readers had ruled the world!;-)

      Slett
    2. Å jeg leser, og lytter, det mangler ikke på det. Jeg har bare problemer med å finne tid til å skrive. Det nærmer seg normaltilstander igjen, heldigvis. Leste 13 bøker i ikke-blogg-perioden, og det må sies å være temmelig innafor. Men det var de 2-3 ekstra timene i døgnet man skulle hatt, dedikert bokrelaterte ting...som skriving...

      Slett
  2. Vi har lest to av de samme, Adichie og Fever Dream og samme antall bøker. Som for øvrig er lavt for deg og høyt for meg;-) håper du får mer lesetid i april!

    SvarSlett
  3. Skjønner jeg må ta en ekstra titt på Fever Dream, nå som bok jeg ikke har hørt om plutselig dukker opp 2 steder. Yay til Adichie (og girls on train.)

    SvarSlett
  4. Mars var litt treg på lesefronten for meg og, men så skjedde det jo mye annet! Ha en god lesemåned i april da :) Og god påske!

    SvarSlett