Søk i denne bloggen

mandag 1. april 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Europeisk forfatter


Det er 1. april, og tid for årets fjerde kategori i lesesirkelen. Kategorien i april er europeisk forfatter. Eg har ingen regler for kvinne eller mann, årstall eller sidetal, kun at forfatteren er frå Europa og at boka fins på 1001-lista. Som eg skreiv i forrige oppsummering så sjekker eg bøkene dykkar og det er kun til dykkar hjelp. Eg har fått eit par noteringer om kva som blir lest, og setter stor pris på det. Eg oppdaterer lesesirkelfana fortløpande så gi gjerne ein lyd om noko mangler. På Instagram er taggen #elidas1001lesesirkel oppe og går, og fleire av dykk er flinke til å bruke den.

Eg har tenkt ei stund på kva eg skal lese denne månaden, og med Booker-nominasjonane i hjernebarken trenger eg noko anna enn noko i same kategori. Det er godt mogleg eg leser Charlotte Brontë med romanen Villette, men som dykk veit er eg ikkje noko god til å halde løftene mine.

Eg veit at eit par stykker er i gang med april-kategorien, og det er kjekt. Om du ikkje har funne ei passande bok ennå så håper eg du gjer det, og blir med oss og leser. Setter pris på eit vink når boka er ferdiglest så noterer eg deg ned. God lesnad!

XOXO

14 kommentarer:

  1. Endelig april! Jeg reiste helt til London for å handle bøker til denne månedens kategori. Prøver å holde meg til planen, så nå setter jeg igang med Saturday :)

    SvarSlett
  2. Har notert spanske Don Quijote og den leser jeg på et par dager.;) (aprilsnarr!)
    Seriøst, boka skal jeg lese, men det kan godt hende den går over flere uker. Må bli ferdig med Krauss først..

    SvarSlett
    Svar
    1. Og Beathe, skulle vi ikke lese den samtidig? Jeg må nesten starte i april..

      Slett
    2. Ta all den tid du trenger, Anita!

      Slett
  3. Jeg har lest Winter av Ali Smith for mars, men har ikke fått skrevet om den ennå da jeg ble ferdig med den i går :D

    For april velger jeg The Children’s Book av A.S. Byatt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott! Eg noterer ned, og venter spent på innlegget ditt :-)

      Noterer og april :-)

      Slett
  4. Jeg tenker å lese Northanger Abbey av Jane Austen i april. Gleder meg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott! Northanger Abbey er ei bra bok :-)

      Slett
    2. Likte den veldig godt! Det kommer vel en omtale av boka om ikke så alt for lenge (håper jeg, hehe). Og så endte jeg opp med å lese boka for mai i april, og valget falt på The Vicar of Wakefield av Oliver Goldsmith, utgitt i 1766.

      Slett
    3. Så kjekt då! Då har du god tid til å lese enda fleire 1001-bøker i mai :-)

      Slett
  5. Jeg holder på å lese mursteinen The Swarm, en bil-/sci-fi thriller av tyske Frank Schatzing. Fun fact: Statoil, NTNU og Norge er med :-)

    SvarSlett