Søk i denne bloggen

tirsdag 1. oktober 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Bok utgitt mellom 1801 og 1900


Det er 1. oktober, og tid for årets tiende kategori i lesesirkelen. Kategorien i oktober er Bok utgitt mellom 1801 og 1900, og det burde egentlig ikkje by på problemer. Så lenge boka er utgitt mellom det tidsrommet og sjølvsagt er på 1001-lista så er du good to go.

Som fleire har fått med seg er eg snar til å sjekke om boka er på lista, og eit par gonger har det vore til dykkar hjelp. Eg oppdaterer lesesirkelfanen etterkvart og ser det er liv i taggen #elidas1001lesesirkel på Instagram.

Eg har i utgangspunktet bestemt meg for Charlotte Brontës Shirley, så gjenstår det å sjå om den blir lest. Alle er hjarteleg velkomne til å vera med og lese. Husk at det vanker premie i slutten av året! Om du ikkje har funne ei passande bok ennå så håper eg du gjer det, og blir med oss og leser. Setter pris på eit vink når boka er ferdiglest så noterer eg deg ned. God lesnad!

XOXO

5 kommentarer:

  1. Jeg har Cranford liggende her, halvlest, men mye nytt tok all oppmerksomheten. Får se om jeg greier det i løpet av måneden, også må jeg se på oktober også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er vel Cranford du har satt opp i oktober så du er i rute :-)

      Slett
  2. Heisann! Jeg er jo veldig på etterskudd, men er nå ferdig med august-boken. Det spørs om jeg skal melde meg for oktober-boken, skal starte på Middlemarch av George Eliot. Den passer jo for kategorien, men er en omfattende roman som jeg tviler på at jeg blir ferdig med på en stund :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott at du er ferdig med Bleak House. Håper du skriver om den, den er på topp fem over Dickens-bøkene eg har lest.

      Middlemarch er ein omfattande roman, men du kan begynne også ser du etterkvart om du rekker det før nyttår.

      Slett
    2. Boken er skrevet om og innlegg postet, jeg likte den svært godt!
      Begynte på Middlemarch i dag :)

      Slett