Søk i denne bloggen

tirsdag 29. oktober 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Oppsummering av oktober

Eg er som vanleg på etterskudd, men held på med denne kategorien. Den blir bare ikkje prioritert stakkar, men Shirley skal høyras ferdig. Dette er oppsummeringa for oktober og kategorien Bok utgitt mellom 1801 og 1900.

På Instagram kan dykk fylgje hashtaggen #elidas1001lesesirkel og bruker dykk den i innlegg får eg det opp i feeden eller ved å trykke på taggen.

I lista under står alle som eg veit har lest og som skal lese. Står du ikkje her (eller har bytta bok innimellom) legg igjen ein kommentar. Alle linker (og instagram-namn) ligger i fanen Lesesirkel 1001 bøker.

* Anita: Fjodor Dostojevskij - Idioten (1868) / Forbrytelse og straff (1866) X
* Anne Jorunn: Louisa May Alcott - Little Women (1868)
* Astrid Terese: Charlotte Brontë - Villette (1853) X
* Beathe: Nathaniel Hawthorne - Den røde bokstav (1850) X
* Elida: Charlotte Brontë - Shirley (1849) X
* Gabby: Robert Louis Stevenson - Treasure Island (1883) X
* Ida B: Selma Lagerlöf - Gösta Berlings saga (1891) X
* Lisbeth: Bram Stoker - Dracula (1897)
* Monica: Jane Austen - Mansfield Park (1814)
* Monika: Jules Verne - Around the World in Eighty Days (1873) X

Fleire gode bøker her, eg anbefaler Hawthorne-boka til ein anna gong. Håper alle har fått noko utav lesesirkelens tiande månad, og velkommen til ny kategori om få dagar.

XOXO

10 kommentarer:

  1. Cranford ble levert tilbake til biblioteket, halvlest, så for første gang går jeg glipp av et lodd i potten. Satser på at jeg har mange fra før, og skal skjerpe meg til november :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Då tar eg vekk din. Men om du plutselig får det for deg at du har lest noko i denne kategorien så må du bare gi beskjed.

      Slett
    2. Gode greier, begynner å få kontroll på backloaden nå, så du skal bare se jeg flesker til med en annen tittel :)

      Slett
  2. Ja, her er jeg også på etterskudd.. Ønsker nok å lese forrige måneds bok (Hustvedt) før jeg hiver meg på Dostojevskij...

    SvarSlett
    Svar
    1. Dostojevskij står så lenge eg ikkje får beskjed om at den enten er bytta ut eller ikkje lest i det heile tatt. Les i ditt tempo, Anita :-)

      Slett
  3. Er snart ferdig med min så link kommer når boken er skrevet om🙂

    SvarSlett
    Svar
    1. Så flott, Beathe! Gler meg til å lese kva du syns om The Scarlet Letter :-)

      Slett
  4. No er eg endelig ferdig med Gösta Berlings saga! Tok fryktelig lang tid...

    SvarSlett