Søk i denne bloggen

mandag 31. oktober 2022

Månadsoppteljing #89 | Oktober i bøker

Oktober var: Det kan ikkje bare vera meg som syns at månadane går kjappere for kvart år, og eg syns nettopp det var 1. oktober. Likevel sitter eg her, Halloween-aften, og lurer på kor månaden vart av. I dag har ungane på jobb snakka om trick and treat, Halloween-kostymer og godteri dei åt i helga. Så det er tydelig at det er fleire i aldersgruppa eg har som skal ut og samle inn godteri i ettermiddag/kveld. Eg har ikkje vokst opp med Halloween så eg skal ikkje kle meg ut, men dei som gjer det håper eg får ein fin kveld.

I oktober har eg lest: Ei av mine blogger-venninner skulle gjera eit forsøk på å lesa 31 titler i oktober. Eg heiv meg med, og endte på 25 stk. Det syns eg er storveis. I tillegg har eg skrudd opp Goodreads-målet til 180 bøker (i skrivande stund har eg lest 146 bøker) så eg har noko å strekka meg etter.

* Charlotte Brontë: Shirley (digitalt med kindle)
* Kjersti Anfinnsen: De siste kjærtegn (papir frå biblioteket)
* Kjersti Anfinnsen: Øyeblikk for evigheten (papir frå biblioteket)
* Robert Louis Stevenson: Olalla (papir frå hylla) OTS
* Karl Marx og Friedrich Engels: The Communist Manifesto (papir frå hylla) OTS
* Petronius: Trimalchio's Feast (papir frå hylla) OTS
* Jessica Bab Bonde og Peter Bergting (ill.): Vi kommer snart hjem igjen (papir frå biblioteket)
* Fred Fordham (adapted by) og Aya Morton (ill.): The Great Gatsby (papir frå biblioteket)
* Fred Fordham (adapted by): Brave New World (papir frå biblioteket)
* Agnes Ravatn: Gjestene (papir frå hylla) OTS
* Chan Chau: Kristy and the Snobs (BSC Graphic #10) (papir frå biblioteket)
* Solveig Aareskjold: Lesebok for jenter. Frå Homer til The Hunger Games (papir frå biblioteket)
* Hege Blom: Eg reiser aleine (papir frå biblioteket)
* Percival Everett: The Trees (lyd frå Storytel) BP
* Johann Peter Hebel: How a Ghastly Story Was Brought to Light by a Common or Garden Butcher's Dog (papir frå hylla) OTS
* Hans Christian Andersen: The Tinderbox (papir frå hylla) OTS
* Rudyard Kipling: The Gate of the Hundred Sorrows (papir frå hylla) OTS
* Gale Galligan: Logan Likes Mary Anne (BSC Graphic 8#) (papir frå biblioteket)
* Jørn Lier Horst: Forræderen (WW #17) (papir frå hylla) OTS
* Dante: Circles of Hell (papir frå hylla) OTS
* Henry Mayhew: Of Street Piemen (papir frå hylla) OTS
* Hafez: The nightingales are drunk (papir frå hylla) OTS
* Andrew Morton: Dronningen (papir frå biblioteket)
* Hulda Garborg: Et frit forhold (papir frå biblioteket)
* Dag Steinfeld: Fedre og sønner. En familiehistorie fra tsarens Russland til den kalde krigen (papir frå biblioteket)

I oktober fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Charles Dickens: Barnaby Rudge (lyd frå Storytel)
* Ann Radcliffe: The Mysteries of Udolpho (digitalt med kindle)
* Lucinda Riley: The Murders at Fleat House (lyd frå Storytel)
* George R.R. Martin: A Dance with Dragons (A Song of Ice and Fire #5) (lyd frå Storytel)

I november skal eg: Svært lite planlagt, men eg skal høyra Karl Ove Knausgård på Sølvberget til helga. Norli Stavanger har bygd om bokhandelen sin, og eg må sjølvsagt inn der ein tur.

XOXO

6 kommentarer:

  1. Det var litt av et prosjekt du (dere) har hatt i oktober, også 25 bøker da, helt fantastisk!! Mange av bøkene du har lest er helt ukjent for meg, og jeg aner ikke hvor lange de er, men det må ha blitt noen sider. Har du lest mange timer hver dag?
    Lykke til med novemberlesingen, har du noen julebøker på gang?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir nokon sider til dagen, fleire av dei er Penguin Little Black Classics. Altså i underkant av 50 sider. Eg har ingen julebøker på gang ennå, men har nokon i bokhylla (julete klassikere) som eg vil lese dette året.

      Slett
  2. Kjære vene, dette var litt av et prosjekt. Jeg henger etter på alt, ikke lest noen av di du har bortsett fra Hulda Garborg sin for lenge, lenge siden. Lykke til, med prosjektet og ta deg tid til å puste ut innimellom :)
    Jeg henger etter på 1001 bøker også, bare to mnd. igjen av året. Ja, Ja,....

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg bur i nærmaste kommune til både Garborg-heimen og Knudaheio og har aldri lest verken Hulda eller Arne Garborg. Det har eg lyst å gjera noko med, så begynte med debutromanen til Hulda.

      Eg puster og jobber innimellom så døgnets 24 timer er ikkje via til kun bøker.

      Slett
  3. Har lest to av dine (Annfinnsen- veldig bra bøker). Skal si du har lest, og for et magamål på lesemål. Lykke til:)

    SvarSlett