Søk i denne bloggen

mandag 31. juli 2023

Månadsoppteljing #98 | Juli i bøker

Juli var: Ferie var akkurat det eg trengte! Dager eg kunne styre sjølv med bøker og kaffi, ei god veke i Oslo på aleinetur, og tre dager i Kristiansand med gode venner. I Oslo gjorde eg akkurat som eg ville. Eg har vore på omvisning på Slottet og på Stortinget, eg har vore på Tove Jansson-utstilling, funne fleire Henrik Ibsen-stader, vore på Ibsen museum og teater, surra i bokhandelen, vore på trikketurer, på biblioteket og drukket masse kaffi. På turen til Kristiansand hadde eg med meg gamle og nye venner, og me har vore i Dyreparken og Badelandet, på Sabeltann-show og surra i byen. Dei siste dagene har eg vore mykje aleine, men etter tre dager med fem andre rundt meg til einkvar tid var det naudsynt. I tillegg har eg sjølvsagt fått med meg Noregs fotballkamper i VMs gruppespel, og det gler meg at laget gjekk vidare i dag etter ein knusande seier over Filippinene.

I juli har eg lest: Ein YouTuber annonserte i ein video at ho skulle lese 30 bøker på 30 dager. Eg tenkte som så at det kunne eg og klare, så som sagt så gjort. Som du kan lese har eg lest 8 bøker i sommarens farsott på Instagram, nemlig Gjenklang-serien. Eg mangler to stykker i serien, så di blir lest i begynnelsen av august. I tillegg har eg deltatt i to bok-bingoer. Den eine har frist i morgon (sjå resultat på instagram @elidaleser) medan den andre er ut august.

* J.D. Salinger: The Catcher in the Rye (papir frå biblioteket) 1001
* Helene Flood: Øya som glitrer i sølv (papir frå biblioteket)
* Janne Stigen Drangsholt: Winterferie (papir frå biblioteket)
* Bonnie Garmus: Leksjoner i god kjemi (papir frå biblioteket)
* Torrey Peters: Detransition, Baby (papir frå biblioteket)
* Nora Dåsnes og Hannah Mileman: I familiens fotspor (Gjenklang #1) (digitalt frå Allbok)
* Nora Dåsnes og Hannah Mileman: Rømlingen (Gjenklang #2) (digitalt frå Allbok)
* Nora Dåsnes og Hannah Mileman: Sommerhuset (Gjenklang #3) (digitalt frå Allbok)
* Nora Dåsnes og Hannah Mileman: Teppefall (Gjenklang #4) (digitalt frå Allbok)
* Nora Dåsnes og Hannah Mileman: Høst i Kristiania (Gjenklang #5) (digitalt frå Allbok)
* Helga Flatland: Etterklang (papir frå hylla) OTS
* Deborah Levy: August Blue (papir frå biblioteket)
* Maja Skogstad: Barnematrevolusjonen (papir frå biblioteket)
* Barbara Kingsolver: Demon Copperhead (lyd frå Storytel)
* Nora Dåsnes og Hannah Mileman: Rettssaken (Gjenklang #6) (digitalt frå Allbok)
* Nora Dåsnes og Hannah Mileman: Solverv (Gjenklang #7) (digitalt frå Allbok)
* R.F. Kuang: Yellowface (papir frå biblioteket)
* Simone de Beauvoir: Misforståelse i Moskva (papir frå biblioteket)
* Nora Dåsnes: La skogen leve! (papir frå biblioteket)
* Dag O. Hessen: Verden på vippepunktet (lyd frå Storytel)
* Joan Didion: De magiske tankers år (papir frå biblioteket)
* Joan Didion: Blå kvelder (papir frå biblioteket)
* Iver Tore Svenning: Tore Hamsun. Maleren og mannen (papir frå hylla) OTS
* Caleb Azumah Nelson: Small Worlds (papir frå biblioteket)
* Thomas Korsgaard: Hvis det skulle komme et menneske (Tue #1) (papir frå biblioteket)
* Henrik Ibsen: Fruen fra havet (papir frå hylla) OTS
* Henrik Ibsen: Et dukkehjem (papir frå hylla) OTS
* Arne Dahl: Utmarker (Berger og Blom #1) (lyd frå Nextory)
* Leigh Bardugo: Shadow and Bone (Shadow and Bone #1) (papir frå venninne)
* Henrik Ibsen: Terje Vigen (lyd frå Nextory)
* Leila Slimani: De andres land (In the Country of Others #1) (papir frå biblioteket)
* Nora Dåsnes og Hannah Mileman: I unåde (Gjenklang #8) (digitalt frå Bookbites)

I juli fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Olga Tokarczuk: Før plogen din over de dødes knokler (papir frå hylla) OTS NB IBP
* Ida Tufte Michelsen: Alma Freng og solfangerne (Alma Freng #1) (lyd frå Nextory)

I juli har eg kjøpt: Det har blitt handla over ein lav sko denne månaden så nå er det vannvogna resten av året. Eg har forhåndsbestilt tre bøker med signering som kjem utover hausten, men elles håper eg å lese frå bokhylla eller biblioteket.

Frå ulike bokhandlere i Oslo:

* Henrik Ibsen: Fruen fra havet
* Pierre Choderlos de Laclos: Les Liaisons dangereuses 1001
* M.G. Lewis: The Monk 1001
* Victoria Mas: The Mad Women's Ball
* John William Polidori: The Vampyre
* Marilynne Robinson: Housekeeping
* Mary Shelley: Frankenstein

* Elisabeth Baguley og Marion Lindsay (ill.): Klar, ferdig, spøk!
* Tor Åge Bringsværd og Lisa Aisato (ill.): Tambar har bursdag
* Tor Åge Bringsværd og Anne G. Holt (ill.): Karsten og Petra lager museum
* Nicolai Houm og Sandra Steffensen (ill.): Skolestart i skogen

Kjøpt brukt via Instagram og Tise:

* J.G. Ballard: Crash 1001
* Henrik Ibsen: Bygmester Solness
* Henrik Ibsen: Hedda Gabler
* Henrik Ibsen: Peer Gynt
* George Orwell: 1984 1001
* Anne Rice: Interview with the Vampire 1001

Frå Løvås bruktbokhandel i Stavanger:

* Charles Dickens: A Christmas Carol
* Henrik Ibsen: Brand
* Henrik Ibsen: Et dukkehjem
* Henrik Ibsen: Kjærlighetens komedie
* Guy de Maupassant: Bel-Ami 1001
* Kate Mosse (red.): I am Heathcliff. Stories inspired by Wuthering Heights
* Sir Walter Scott: Rob Roy 1001

I august skal eg: På jobb med dei søte små, lese Booker-bøker (lista kjem tysdag 1. august), og på arrangement i forbindelse med Tore Renbergs nye roman.

XOXO

8 kommentarer:

  1. Wow, for en lesemengde... selv lander jeg på ti bøker. Mye sosialt, besøk, samt en tur til Tønsberg og Sandefjord innbød ikke til så mye lesing. En tid for alt.
    Har kun lest Ibsen og Drangsholt av dine, og er i gang (leser nå og da..) i Peters ( Detrans...) og Garmus (leksjoner..) . Dvs det har stoppet opp, men skal fortsettes..

    Jeg skal en tur i Oslo i morgen, på vei hjem.. en natt der, og har ingen andre planer enn Deichmanske og Munch-museet, samt muligens møte ei venninne eller to og ellers sose litt rundt, lese og skrive. Kjenner jeg meg rett dumper jeg innom en av de store bokhandlerne. Nærmest meg er Norli Eldorado. Tronsmo liker jeg veldig godt, men den er i feil retning for mine planer denne gang, så jeg får se..

    God august Elida:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ei tid for alt, og eg har stort sett hatt aleineferie :-)

      God tur til Oslo! Eg sakner byen allerede ;-) Min favoritt i Oslo er Norli Universitetsgata, men den blir og i feil retning for denne gong.

      Slett
    2. Takk.:) Ja, Oslo er en fin by å være i:)
      Jeg liker også Norli Unviersetsgata, bruker å være innom der, men nå blir den i feil retning, ja. Spørs hvor god tid jeg får..

      Slett
  2. Jeg sier som Anita, wow, for en mengde bøker du har lest! Har lest seks av disse, og har et par i kikkerten. Både den nyeste til Deborah Levy og Barbara Kingsolver er bøker jeg har lyst til å lese.
    Jeg er med på den ene bokbingoen og der har jeg fått 7 eller 8 kryss denne måneden og satser på å få fylt brettet i løpet av august.

    Mange herlige bokkjøp du har gjort deg. Selv har jeg ikke kjøpt så mange bøker de siste månedene men tipper det blir bestilt et par bøker i morgen formiddag når langlisten blir lagt ut. Har du noen bøker du ønsker å se på listen?

    Ønsker deg en fin august, Elida :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Beathe! Eg har lest eit par frå eligible-lista til Booker, men ingen som er sånn superbra. Håper på nye bekjentskaper på Booker-lista i morgon, men har ingen som eg absolutt vil sjå der. Gler meg til å begynne på lista :-)

      Slett
    2. Ja,det er alltid like kjekt når listen blir lagt ut!

      Slett
  3. Skal si du har utnyttet ferien godt, og så godt det klinger hos meg med både Etterklang og Gjenklang.
    Det er herlig å gå for seg selv sånn som du har gjort, jeg fikk meg en dag alene i Dublin, og var på litteraturmuseet. Ser du er litt hekta på Ibsen, i Dublin kunne jeg lese om James Joyce at han var en stor beundrer av den norske forfatteren. Selv kjøpte jeg bare tre bøker en Heidi-bok på italiensk, og en fin bok om Frida Kahlo hennes liv og kunst, og Tove Jahnsons Det usynlige barnet.
    Mulig det bare er den første boken på listen din jeg har lest, men så var den veldig god.
    Lykke til med tilvenning og nytt barnehageår, jeg begynte igjen i dag, og har tilvenning i morgen, har fått en fin gruppe, så dette skal bli et koselig år :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er med i Ibsen-bokklubb på Instagram, og fant fleire Ibsen-skodespel på bruktsalg så eg har handla. Interessant at James Joyce var ein beundrer, det må eg sjå om eg kan lese noko om.

      Spennande med litteraturmuseum - setter det på lista :-) Tove Jansson-boka du har kjøpt er heilt nydeleg, den har eg og i bokhylla.

      Takk! Det blir ein god barnehagestart dette året og. Eg begynte og i dag, men fleire barn som ennå har ferie så me har rolege dagar denne veka. Skal ikkje ha nye barn dette året, men like fullt verdifulle.

      Slett