Søk i denne bloggen

lørdag 2. desember 2023

Månadsoppteljing #102 | November i bøker

November var: Den forsvant plutselig i ein gjeng med omgangssjuke og overtid. Eg har ikkje fått det verste av det verste *bankibordet*, men sesongen er over oss. Elles har eg hatt bursdag, det er bitende kaldt ute og eg har vore på fleire litterære arrangement.

I november har eg lest: Det er som alltid eit ekorn som er ute og leser, og leselista ser dermed slik ut. Eg gjer mitt beste for å bli ferdig med diktserien Stemmens kontinent, og fekk eit innfall om å lese meir nynorsk då Jon Fosse vant Nobelprisen.

* Olaug Nilssen: Tung tids tale (papir frå biblioteket)
* Olaug Nilssen: Yt etter evne, få etter behov (papir frå biblioteket)
* Olaug Nilssen: Ikkje tenk på det (papir frå biblioteket)
* Ulla Hahn: Epikurs hage (papir frå biblioteket)
* Sumaya Jirde Ali: Et liv i redningsvest. Dagboksopptegnelser om norsk rasisme (papir frå biblioteket)
* Olaug Nilssen: Uønska åtferd (papir frå biblioteket)
* Joyce Carol Oates: Blonde (lyd frå Nextory) 1001
* Britney Spears: The Woman in Me (digitalt med kindle)
* Marie Under: Den søvnløses sang (papir frå biblioteket)
* Alejandra Pizarnik: Ho som reiser med tomt glas (papir frå biblioteket)
* Gertrud Kolmar: Verdener (papir frå biblioteket)
* Ingrid Jonker: Røyk og oker (papir frå biblioteket)
* Fadwa Tuqán: Aleine med dagane (papir frå biblioteket)
* Selma Lagerlöf: Keiseren av Portugalia (lyd frå Nextory)
* Liv Holmen: Til Kjersti - savner deg (papir frå biblioteket)
* Kjetil Stensvik Østli: Haakon - historier om en tronarving (papir frå biblioteket)

I november fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Alex Ahndoril: Jeg kommer til å finne nøkkelen (Nyckelserien #1) (papir frå biblioteket)
* Elspeth Barker: O Caledonia (digitalt med kindle)
* Lucy Worsley: Agatha Christie. A Very Elusive Woman (papir frå biblioteket)
* Alexander L. Kielland: Gift (papir frå hylla) OTS
* Anthony Trollope: The Way We Live Now (digitalt med kindle) 1001

I november har eg kjøpt: Litt nytt, og mest brukt (og heldigvis for det). Eg har dei siste månadane kjøpt meg eit prosjekt så over jul blir det Amalie Skram-fest.

Nye bøker frå Norli:

* Tor Åge Bringsværd og Anne G. Holt: Karsten og Petra har juleselskap
* Marilynne Robinson: Jack (Gilead #4)
* Noel Streatfeild: Christmas Stories

Brukte bøker frå Løvås bruktbu

* Ingar Sletten Kolloen: Hamsun Svermeren
* Ingar Sletten Kolloen: Hamsun Erobreren
* Gabriel Scott: Tante Pose
* Amalie Skram: Sjur Gabriel - To venner
* Amalie Skram: Professor Hieronimus
* Amalie Skram: Forrådt
* Jeanette Winterson: Ikkje bare appelsiner 1001

Digitalt med kindle:

* Zora Neale Hurston: Their Eyes Were Watching God 1001
* Elspeth Barker: O Caledonia

I desember skal eg: Glede meg med ungane over adventstida, lytte til julesanger til krampa tar meg, og lese masse gode bøker.

XOXO

10 kommentarer:

  1. Vi har hatt sykdom blant personalet mer enn blant ungene, så det sliter, men vi holder koken og humøret oppe.
    Olaug Nilssen er et glimrende valg av nynorsk lesning, men jeg trodde ikke du trengte spark bak for å lese nynorsk :)
    Artig å se at jeg har lest nesten alle de brukte bøkene du har kjøpt denne måneden, og du minnet meg på Erobreren, den må jeg lese, for Svermeren var veldig god.
    Av det du har lest i november er det bare Nilsen og Oates jeg har lest, Ali sin venter jeg på, gleder meg til den.
    Ha en fin julemåned, du er litt mer julete enn meg, men tok et skippertak i dag og byttet fuglene i utetreet mitt ut med julepynt, så det er da noe. Nå er jeg klar for noen formiddagstimer med Prophet Song, jeg elsker det jeg har lest til nå, og gleder meg til fortsettelsen, en verdig vinner av Bookerprisen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg trenger av og til eit spark bak for å finne nynorske romaner, for som alltid er det bokmålsromanene som står fremst i rekka når det gjelder promotering ;-)

      Så bra at Svermeren er god, då har eg noko å sjå fram til :-)

      Eg er ikkje så veldig julete, men liker veldig godt julesanger og nissehua mi. Gler meg til eg får tid til å lese Prophet Song.

      Slett
  2. Mange bøker har du fått lest, og mange gamle kjente bøker på lista for kjøpte.
    Jeg har fått lest kat.3 kvinnelige forfattere: https://kleppanrova.blogspot.com/2023/11/anne-enright-sammenkomsten.html

    Nå i desember skal jeg hive meg over en til, Amerikansk forfatter, så da blir det i alle fall en til regner jeg med. Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  3. Mye bra lest her , ja, tross omgangssyke etc.
    Har lest to av Olaug, samt Keiseren av Lagerløf.. Imponert av at du har kommet deg gjennom Blonde på lyd, den må jo ha tatt halve måneden. Jeg har ikke lest papirboka på 1000 sider enda- men så er det en pocket i små skrift jeg har, som jeg neppe noen ganger kommer til greie å lese. Da må jeg heller låne boka i hardback i stor skrift og lese den sittende med støtte under armene.
    Er den verdt å lese? Eller høre i lyd?

    Ønsker deg en fin desember Elida:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Blonde var ingen høydare for meg som ikkje er spesielt interessert i Marilyn Monroe. Eg har litt problem med å vite kva som er fiksjon og ikkje, og er ikkje interessert nok til å finne det ut.

      God desember, Anita!

      Slett
    2. Ok. Jeg har alltid vært fascinert av hennes liv, eller myten om henne..
      Takk:)

      Slett
  4. Ps. Lykke til med Amalie Skram-prosjekt. Jeg leste alt (unntatt Hellemyrsfolket) av henne i nitten- tyveårsalderen. Var veldig fascinert av bøkene hennes. Har senere lest et par biografier av henne, sist den store av Merete Morken Andersen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg er fascinert før eg har lest noko, og biografier liker eg.

      Slett