Søk i denne bloggen

onsdag 31. januar 2024

Månadsoppteljing #104 | Januar i bøker

Januar var: Min vesle del av denne verda får sjelden snø til jul, men i januar ramla det ner. Den eine dagen var det gule marker, neste dag var det snøkvitt. Ungane har fått kjenne på gleda ved aking, snømann og snøballkrig, og bakdelen med kalde tær og fingre. Biblioteket mitt har endeleg opna i nye midlertidige lokaler, og det var til glede for meg som oppriktig har sakna biblioteket.

I januar har eg lest: Som alltid litt av alt, men eg har nå fullført alt som Store norske leksikon definerer som Jon Fosses romaner og forteljingar. Eg har lånt dei første skodespela av same forfattar, og gler meg til å lese og etterpå lytte til framføringa via NRK TV.

* Jon Fosse: Melancholia I-II (papir frå biblioteket)
* Maria Edgeworth: Castle Rackrent (papir frå hylla) 1001 OTS
* Jon Fosse: Eldre kortare prosa (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: Det er Ales (papir frå biblioteket)
* Jon Fosse: Levande stein (digitalt frå Allbok)
* Henrik Ibsen: Vildanden (papir frå hylla) OTS
* Tsitsi Dangarembga: Svart og kvinne (papir frå biblioteket)
* Henrik Ibsen: Kjæmpehøien (digitalt frå UiO)
* Ia Genberg: Detaljene (papir frå biblioteket)
* Oda Malmin: Steinauge (papir frå biblioteket)
* Oda Malmin: Skinliv (papir frå biblioteket)
* Adania Shibli: En liten detalj (papir frå biblioteket)
* Brigitte Oleschinski: Your passport is not guilty (papir frå biblioteket)
* Henrik Ibsen: Brand (papir frå hylla) OTS
* George Orwell: 1984 (papir frå hylla) 1001 OTS
* Nguyễn Phan Quế Mai: Fjellene synger (papir frå biblioteket)

I januar fullførte eg ikkje og fortsetjer med:

* Kaja Gjersem Nygaard: Et mørkere vann (papir frå biblioteket)

I januar har eg kjøpt: Eg har aldri eit uttalt mål om kjøpestopp, men det hadde jo vore fint ein gong iblant. Bøkene eg har kjøpt i januar er brukte og det er ein fin tanke.

Boksal på Sandnes bibliotek:

* James Joyce: Ulysses 1001
* Sigrid Combüchen: Byron

Brukte bøker frå Løvås bruktbu:

* Jennifer Egan: Bølle på døra 1001
* Arne Garborg: Haugtussa
* Arthur Golden: Memoirs of a Geisha 1001
* Henrik Ibsen: John Gabriel Borkman
* Thomas Pynchon: Mason & Dixon 1001
* Patti Smith: Just kids 

I februar skal eg: I slutten av månaden skal eg til Oslo og sjå Anna Karenina på Centralteateret. Små gleder i livet!

XOXO

4 kommentarer:

  1. Anne Karenina i Oslo har jeg også lyst til å se. Vi får se om den går når jeg skal til Oslo i mai.

    Mye lest som vanlig, bra med Fosse. Har lest Ales.
    Og ellers noen av Ibsens skuespill, men mest har jeg vel sett dem på scenen opp gjennom årene.
    1984 leste jeg long tima ago.

    Hvordan likte du Fjellene synger? Har den på vent her. Samme med Nygaards sin krim.

    Ønsker deg en fin februar Elida:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Etter det eg har lest så er det begrensa med forestillinger på Anna Karenina, det er derfor eg reiser kun for ei helg.

      Fjellene synger var god, men vanskelig å lytte til på grunn av innhaldet. Ikkje så lett å skumme nedover sidene med lydbok ;-)

      Eg har ikkje sett Ibsen på scenen, men såg eit par lesinger under Fosse-festen på NRK. Tanken er å lese og sjå enten samstundes eller etterpå :-) Nygaards krim er eg straks ferdig med.

      God februar, Anita!

      Slett
  2. Har du ambisjoner om Ulysses, det er spennende. Jeg har lyttet meg gjennom den, tror ikke jeg hadde greid å lese den.
    Kjøpe brukt er fint, 1984 har jeg lest, men ikke så mye mer av alt det du har på listen din. Litt Fosse ble det jo i kjølvannet av Nobelprisen, har en liten pause nå. God lesefebruar Elida!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ambisjonene er alltid til stades, men ingen har sagt at den må leses. Den kosta 10 kroner, og då er eg lett å be ;-)

      Slett