Søk i denne bloggen

mandag 16. september 2024

The 2024 Booker Prize | Shortlist


6 bøker har fått plass på årets kortliste:

* James by Percival Everett
* Orbital by Samantha Harvey
* Creation Lake by Rachel Kushner
* Held by Anne Michaels
* The Safekeep by Yael van der Wouden
* Stone Yard Devotional by Charlotte Wood

Eg har så langt lest James, Orbital, Held og Stone Yard Devotional. Eg er litt i sjokk over at eg har klart å treffe så godt frå langlista dette året, og skal gjera mitt aller beste fram mot vinnaren blir annonsert til å lese dei to resterande på kortlista.


XOXO

1 kommentar:

  1. Du har truffet veldig bra,Elida! Jeg har lest Orbital og The safekeep, og har James og Stone yard Devotional liggende klar. Så får jeg se om jeg kommer over Creation lake og Held ett eller annet sted. Hva syntes du om de du har lest så langt?
    Fortsatt god lesing!

    SvarSlett