Søk i denne bloggen

torsdag 5. mars 2015

Rivertonprisen 2014 - nominasjoner

Det har vore litt skriverier blant enkelte bokbloggere om kven som kan få nominasjon til Rivertonprisen 2014. Eg trur ikkje nokon hadde sett for seg den lista som eg og andre på Krimfestivalen fekk servert idag.

Dei nominerte til Rivertonprisen er:

* Karin Fossum: Helvetesilden (Cappelen Damm)
* Asbjørn Jaklin: Rød sone (Vigmostad & Bjørke)
* Merete Junker: Venuspassasjen (Gyldendal)
* Marit Reiersgård: Jenta uten hjerte (Gyldendal)
* Gunnar Staalesen: Ingen er så trygg i fare (Gyldendal)

Av disse fem bøkene har eg kun lest Fossums, den var i tillegg knallbra, og skal få eit innlegg over helga. Dei andre skal leses. Det er ei liste som ikkje har debutanter, men som har to forfattere som er viden kjent i vårt langstrakte land. Staalesen sa i dag at han var pragmatisk nok til å innsjå allereie nå at han nok ikkje vant. Reiersgård var beæra over å bli nominert, og sa det var heilt greit å tape mot forfattere som Fossum og Staalesen.

Staalesen har mottatt prisen to gonger før, i 1975 og 2002; Fossum mottok prisen i 1996, medan dei tre andre er debutanter i Riverton-samanheng. 18. mars skal prisen delas ut, og det blir spennande å sjå kven som mottar den. På mange måter kan det vera eit løft bare å bli nominert, og eg håper forfattarane og syns det.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Jeg har lest Junker og Reiersgård og likte begge dem. Rød snø har jeg tenkt å lese. Men først og fremst kunne jeg tenke meg å ta fatt på forfatterskapet til både Fossum og Staalesen og lest dem fra begynnelsen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg las alle bøkene om Konrad Sejer i fjor, og det trenger eg ikkje gjenta med det første. Eg trur eg har lest dei fleste bøkene tl Staalesen, men aldri i riktig rekkefølge, så det kan eg og tenka meg :-)

      Slett
  2. Jeg har lest bare Fossum, og den falt i smak. Da er det bare å ta fatt på de andre! Har uansett planlagt å lese et par av dem. (Junker og Reiersgård) Blir spennende å se resultatet .

    SvarSlett
    Svar
    1. Tanken er alltid der at eg skal lesa fleire kvinnelege krimforfattere, og nå skal eg klare det :-)

      Slett