Søk i denne bloggen

mandag 30. april 2018

Leserefleksjoner #32 | April i bøker

April var: Eg kommenterte til ein kollega her om dagen at april har bare blitt borte. Påsken over, og vips var april og over! Går det kjappare nå blir eg gammal før tiden ;-) I april fekk Jæren ein forsmak på sommaren, og som den gardajentå eg er fekk eg litt slepp-ut-kyrne-på-vårbeite-kjensle då guttane fôr ut døra på jobb i tynn jakke og joggesko. Fantastisk! Varmen kom brått og forsvant brått, men satser på at den kjem igjen snart.

I april har eg lest: Akkurat denne posten har eg grugleda meg til. Korleis forklarer du for andre lesere at du har pløyd gjennom heile forfatterskapet til Anne-Cath. Vestly på seks veker? Det er snakk om 47 bøker, ladies and gentlemen! Det har vore både gjenkjennande, morsomt, litt sårt, men mest kjekt. Eg er 40 bøker foran skjema på Goodreads, så det er liten tvil om at det går dette året og.
  • Anne-Cath. Vestly: Lillebror og Knerten
  • Anne-Cath. Vestly: Trofaste Knerten
  • Anne-Cath. Vestly: Ole Aleksander og bestemor til værs
  • Anne-Cath. Vestly: Ole Aleksander på flyttefot
  • Anne-Cath. Vestly: Mormor og de åtte ungene på sykkeltur i Danmark
  • Anne-Cath. Vestly: Morten og mormor og Stormvind
  • Anne-Cath. Vestly: Knerten gifter seg
  • Anne-Cath. Vestly: Knerten i Bessby
  • Anne-Cath. Vestly: Knerten og Forundringspakken
  • Anne-Cath. Vestly: Knerten på sykkeltur
  • Anne-Cath. Vestly: Guro OTS
  • Anne-Cath. Vestly: Knerten detektiv og handelsreisende Lillebror
  • Anne-Cath. Vestly: Knerten politimann
  • Anne-Cath. Vestly: Aurora og pappa
  • Julian Barnes: Levels of life OTS
  • Anne-Cath. Vestly: Aurora og den vesle blå bilen
  • Anne-Cath. Vestly: Aurora og Sokrates
  • Anne-Cath. Vestly: Aurora i Holland
  • Anne-Cath. Vestly: Aurora på Hurtigruten
  • Anne-Cath. Vestly: Aurora fra Fabelvik
  • Anne-Cath. Vestly: Guro og nøkkerosene
  • Anne-Cath. Vestly: Guro alene hjemme OTS
  • Anne-Cath. Vestly: Guro og fiolinen OTS
  • Anne-Cath. Vestly: Guro og Lille-Bjørn OTS
  • Anne-Cath. Vestly: Guro på Tirilltoppen OTS
  • Anne-Cath. Vestly: Guro og Frydefoniorkesteret OTS
  • Jørn Lier Horst: Operasjon skipsvrak (Detektivbyrå nr. 2 #13)
  • Anne-Cath. Vestly: Kaos og Bjørnar
  • Anne-Cath. Vestly: Lilla Olaug og Lubben
  • Anne-Cath. Vestly: Kaosgutten i Vetleby og verden
  • Anne-Cath. Vestly: Kaos førskolegutt
  • Anne-Cath. Vestly: Kaos og hemmeligheten
  • Anne-Cath. Vestly: Forundringspakken og Lagertha rasebasse OTS
  • Anne-Cath. Vestly: Ellen Andrea og mormor
  • Anne-Cath. Vestly: 5 på reise OTS
  • Anne-Cath. Vestly: Kostemarsj på Tirilltoppen OTS
  • Anne-Cath. Vestly: Mormor og én til hos Rosa OTS
  • Anne-Cath. Vestly: Småtassene og andre folk på Tirilltoppen
  • Anne-Cath. Vestly: Monrad tenker
  • Anne-Cath. Vestly: Monrad og mormor i den store klubben
  • Gabrielle-Suzanne Barbot de Villeneuve og Minalima (ill.): The Beauty and the Beast OTS
  • H.C. Andersen: Den store H.C. Andersen-boka

I mars kjøpte eg: Eg er ganske sikker på at det har flytta inn eit par bøker, men eg klarer ikkje sei kven det var akkurat nå.

Månadens store leseoppleving: Innimellom Vestly-bøkene finner ein ei lita Barnes-bok, og den var verdt timane.

I mai skal eg: Muligens lese til Booker-prisen, merker eg har dotte heilt av. Elles er det ein del fridager å ta av og då satser eg på fint vér.

Kva har du lest og opplevd i april?

XOXO

6 kommentarer:

  1. Whaaat? Som du har lest! Og 40 bøker foran skjema, og jeg som kjekket meg med mine 12/13? :-D Jeg har egentlig ikke lest så mye av Vestly jeg, det er sikkert en skam egentlig så kanskje jeg burde pløyd gjennom forfatterskapet hennes en gang jeg også.

    Jeg har også falt av lasset når det gjelder Booker, det vil si at The white book endelig er på vei, den har jeg prøvd å kjøpe to ganger for så å finne ut at de ikke kunne skaffe den likevel, men nå er den endelig på vei så ejg rekker sikkert den før den 12 da... ellers er det lite bboker engasjement å spore her hos meg. Fint vær satser jeg også på for Mai.

    God lesemåned,Elida :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg syns det er bra med 12-13 bøker altså, denne månaden gjekk litt overboard! Det begynte så uskyldig med lydbøker eg skulle høyre før eg sovna, også balla det på seg. Bibliotekdamene har fått køyrt seg denne månaden for dei fleste bøkene låg nede i magasinet ;-

      Kjøper du den i papir? Eg tenkte eg skulle hive den på kindlen i tilfelle.

      God lesemånad, Beathe!

      Slett
    2. Takk :-) 12 og ligger 13 foran skjema. Helt topp at du setter bibliotekansatte i arbeid, de har ikke vondt av det! De syntes sikkert det er kjekt at de blir lånt, tror du ikke?Ja, jeg ville ha den i innbundet utgave,jeg liker det best med engelske bøker...pga skrift blant annet...det hadde de ikke i bokhandel her som jeg så og derfor bestilte jeg den på nett.

      Slett
    3. Åja, sånn ja. Dei er sikkert bare glade for at dei blir lest. Når eg tenker etter har eg svært få engelske bøker i innbundet utgåve, det må i tilfelle vera Harry Potter. Kvar sitt!

      Slett
  2. Jøss.. sei æ berre.:)
    Ikke rart april fyker unna med så mange bøker lest.. Imponert. Ønsker deg en fin lesemai.:)

    SvarSlett