Søk i denne bloggen

mandag 31. desember 2018

Leserefleksjonar #42 | Desember i bøker

Desember var: Travel, elektriske ungar, fine stunder med Pulverheksa som adventslesing, julepynt, julegaver, litt stressa fordi pakkene kom litt seint i Posten, fine stunder og ei vellykka feiring for farmor.

I desember las eg: Då desember starta var eg roleg som skjæra på tunet (eg har sett Flåklypa Grand Prix i jula), og tenkte dette går fint. Då trur eg eg mangla 10-12 bøker for å nå 200 stk. Etterkvart begynte eg å få litt panikk, og det toppa seg 3. juledag. Etter ein samtale med Snaplioteket (Silje H var snapliotekar den dagen) kom me fram til at det er aldri juks å lese bøker og det endte med 10 bøker om Pulverheksa på rappen i Storytel. Eg ler meg ihjel av min egen rolege framtoning i månadsvis før eg plutseleg får panikk og må nå målet! Men sånn er nokon bygd :-)

Eg har ikkje lest så mange julebøker som eg hadde tenkt, og til og med Dickens A Christmas Carol har blitt forbigått dette året, men eg kan den tilnærma utenat så det er ikkje så farleg. Den finaste boka eg har lest er Pulverheksa og Julenissen. Ikkje fordi boka er så spesiell, men saman med 21 adventsspente 3-5-åringer vart det veldig spesielt. Og spennande! Kjem Julenissen seg rundt med julegåvane sidan Reinsdyret er i streik? Den som leser får vite!

  • Maja Lunde og Lisa Aisato (ill.): Snøsøsteren OTS
  • H.C. Andersen: Den lille piken med svovelstikkene
  • H.C. Andersen: Det gamle eiketreets siste drøm
  • H.C. Andersen: Grantreet
  • H.C. Andersen: Snødronningen
  • Hanne Buch og Camilla Billett (ill.): Den magiske dukkefabrikken
  • Lars Mæhle og Odd Henning Skyllingstad (ill.): Hvor er julenissen? (Kråkeslottet barnehage #7)
  • Emily Brontë: Wuthering Heights
  • Jørn Lier Horst: Det innerste rommet (WW #13)
  • Sherryl Woods: Lilac Lane (Chesapeake Shores #14)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa og julenissen (Pulverheksa #8)
  • Lucinda Riley: The Moon Sister (The Seven Sisters #5)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa får besøk (Pulverheksa #1)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa på fisketur (Pulverheksa #2)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa redder tyven (Pulverheksa #3)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa lager bursdagsfest (Pulverheksa #4)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa på Frossenfjell (Pulverheksa #5)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa og plageånden (Pulverheksa #6)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa og Skattesnusk (Pulverheksa #7)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa og Krokodillen (Pulverheksa #9)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa og Drømmeprinsen (Pulverheksa #10)
  • Ingunn Aamodt: Pulverheksa leter etter Grønnskollingen (Pulverheksa #11)
  • Jean E. Pendziwol: Fyrvokterens døtre
  • Anne Brontë: The Tenant of Wildfell Hall

I desember fullførte eg ikkje: Eg har ikkje lest ferdig Michelle Obama-biografien ennå, men den er stadig med. Elles er det ingen som eg har lest i som ikkje er ferdig. Eg har alltid tre eller fire påbegynte bøker som eg hopper fram og tilbake i, og ei lydbok har eg i alle fall alltid gåande.

I januar har eg planer om: Lesemål er publisert, eg gler meg veldig til lesesirkelen (du skal få ei påminning i morgon), men januar er ganske open. Det som slo meg tidlegare i dag er at eg har ikkje skrevet ein einaste bokanmeldelse i desember. Det kan bare bli betre i januar.

Kva har du lest og opplevd i desember?

GODT NYTTÅR TIL ALLE LESERE!!!

XOXO

4 kommentarer:

  1. Så gøy å lese om din bruk av Pulverheksen i desember. Jeg bruker også denne boken til 4 åringene mine, og i år var de mye mer med enn i fjor da de var 3. Gratulerer med bra gjennomført intensiv på slutten, sånt er lov vet du! Takk for det gamle, gleder meg til å følge deg og ikke minst 1001 utfordringen din i 2019.

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg har lest svært lite Pulverheksa tidlegare, men det var ein kollega av meg som tipsa om denne. Kjempekjekk bok og morsomme karakterer!

      Slett
  2. 200 bøker er knallbra!! Jeg har fortsatt 52 bøker som mål for året. Har ikke nådd det før, men nå har jeg trua altså :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! 52 er bra, det er ca ei i veka :-)

      Lykke til!

      Slett