Søk i denne bloggen

fredag 31. mai 2019

Leserefleksjonar #47 | Mai i bøker

Mai var: Hodet mitt er litt på ein snurr for tida og eg ser fram til sommerferie. Konsentrasjonen min blir deretter og det einaste som eg har funne som fungerere er Harry Potter på lyd (sjølvsagt på engelsk då eg ikkje kan tilgi omsetjaren for å ha laga nye norske ord på alt). Eg er nå på bok 5 så det har gått fort i svingane.

I mai las eg: Ein heil del barnebøker, men eg blir så nysgjerrig når ungane snakker om bøker dei leser heime eller har med kosedyr frå litteraturverda. Det er tilfellet med Brillebjørn-bøkene. Utenom barnebøkene har eg lest ei meget god ungdomsbok frå ein lokal forfatter, ei diktsamling frå Trygve Skaug og ei bok frå mitt non-fiction yndlingstema. Kongelige fascinerer meg og denne boka om prinsesse Benedikte har eg lest på dansk då eg ikkje har håp om at den blir oversatt til norsk.

* J.K. Rowling: Harry Potter and the Philosopher's Stone (HP #1)
* Stine Heggedal: Tante Plante redder biene
* J.K. Rowling: Harry Potter and the Chamber of Secrets (HP #2)
* J.K. Rowling: Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (HP #3)
* Isabel Sánchez Vegara og Albert Arrayás (ill.): Mahatma Gandhi (Little people, big dreams)
* Maiken Nylund: Rikka på ordentlig og forever
* Isabel Sánchez Vegara og Ana Albero (ill.): David Bowie (Little people, big dreams)
* J.K. Rowling: Harry Potter and the Goblet of Fire (HP #4)
* Trygve Skaug: Følg med nå
* Anne Sofie Kragh: Benedikte. En kongelig prinsesse OTS
* Ida Jackson og Jens A. Larsen Aas: God natt, Brillebjørn
* Ida Jackson og Jens A. Larsen Aas: Brillebjørn flyr
* Helene Bøksle og Bjørg Thorhallsdottir: God natt, min skatt
* Ida Jackson og Jens A. Larsen Aas: Brillebjørn sklir
* Jenny Jordahl: Hannemone og Hulda
* Sabina Radeva: Charles Darwins Om artenes opprinnelse

I mai fullførte eg ikkje: Mine egne lesesirkelbøker får fint vente til hodet mitt er på plass eller til eg er ferdig med Harry Potter for denne gong. Eg har både april- og mai-boka både i papir og lyd, så det står ikkje på tilgangen i alle fall.

I juni har eg planer om: Ny bok i lesesirkelen!

Kva har du lest i mai?

XOXO

2 kommentarer:

  1. Jeg har lest kun ei bok i mai og det var Søsterklokkene, en bok som ikke var som forventet og derfor brukte jeg lang tid på den også! Håper nå at juni blir en opptur istedet. :)

    Ha en fin helg Elida :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Satser på at juni blir bra lesemånad :-)

      God helg, Gro!

      Slett