Søk i denne bloggen

tirsdag 28. mai 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Oppsummering av mai

Eg har funnet fram mitt val både som papirbok og lydbok, men eg har ikkje begynt. Leselysten min er svingande for tida og då fungerer kun Harry Potter på lyd til tider. Men Candide skal leses om det så blir i juni (saman med resten av april-boka). Dette er oppsummeringa for mai og kategorien Bok utgitt mellom 1700 og 1800.

På Instagram kan dykk fylgje hashtaggen #elidas1001lesesirkel og bruker dykk den i innlegg får eg det opp i feeden eller ved å trykke på taggen.

I lista under står alle som eg veit har lest og som skal lese. Står du ikkje her (eller har bytta bok innimellom) legg igjen ein kommentar. Alle linker (og instagram-namn) ligger i fanen Lesesirkel 1001 bøker.

* Anita: Marquis de Sade - Justine (1787)
* Anne Jorunn: Jonathan Swift - Gullivers reiser (1726) X
* Ann Helen KI: Jonathan Swift - Gullivers reiser (1726)
* Astrid Terese: Jonathan Swift - Gullivers reiser (1726)
* Elida: Voltaire - Candide (1759)
* Ida B: Jonathan Swift - Gulliver's Travels (1726)
* Ida: Oliver Goldsmith - The Vicar of Wakefield (1766)
* Monica: Laurence Sterne - The Life and Opinions of Tristram Shandy, Gentleman (1759)
* Monika: Denis Diderot - The Nun (1796)
* Tine: Voltaire - Candide (1759)

Fleire som har lest same bøkene denne månaden, og det er litt interessant. Har dei same oppfatning av boka, mon tro? Håper alle har fått noko ut av lesesirkelens femte månad, og velkommen til ny kategori om få dager.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Det var det ja, tenkte jeg nå... Bestilte boken sporenstreks, så er biblioteket på min side greier jeg det før mai er omme :)

    SvarSlett
  2. Jeg har lest Gullivers reiser. Innlegg kommer om noen dager. Jeg er litt usikker på hvilken bok jeg skal lese i juni. Men jeg legger det ut på Insta så fort jeg finner en :-)

    SvarSlett