Søk i denne bloggen

mandag 16. september 2019

Kapittel 19 og bokbloggtreff


Om to dager er det tid for Kapittel-festival i Stavanger og eg skal i år som i fjor ligge på hotell i byen og treffe bokbloggere. Innimellom skravling er det visse programposter eg har lyst å få med meg og eg har fått fri heile fredagen så så snart eg er oppe og hopper på fredag så busser eg inn til byen.

Temaet i år er Kropp og det kan bli interessant!

Fredag har eg lyst til å få med meg Agnes Ravatn kl 14, og Språkets makt kl 16. Lørdag er det klassikerlørdag kl 12 og elles er eg open for det meste. Eg er egentlig ikkje glad i å kikke på festivalprogram på nett så eg håper eg finner fleire interessante ting når eg får has på papirutgåva.

Uansett så gler eg meg til å treffe dei bloggerne/instagrammerne/youtuberne og nesten heile Snaplioteket som kjem til Stavanger til helga. Eg er quizmaster dette året og har muligens laga ein litt vanskelig quiz, men det er spørsmål eg kunne svart på så eg håper dei som skal svare er like smarte som meg. I fjor var det eit hekkans vêr den helga Kapittel var så det kan umogleg bli verre enn det var då. Gummistøvler gidder eg ikkje dette året så vêret får bare halde seg nokonlunde greit.

Heile programmet frå onsdag til søndag finner du HER!

XOXO

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar