Søk i denne bloggen

torsdag 26. september 2019

Lesesirkel 1001 bøker | Oppsummering av september

Leselysten er svingande og eg har ikkje lest denne kategorien ennå. Etterkvart skal eg komme ajour med sirkelen, men eg har ikkje tenkt å gi meg sjølv premie for god deltakelse. Eg vil jo så klart klare alle kategoriene, men eg syns det er veldig kjekt at dykk leser så sidene fyker. Dette er oppsummeringa for september og kategorien Amerikansk forfatter.

På Instagram kan dykk fylgje hashtaggen #elidas1001lesesirkel og bruker dykk den i innlegg får eg det opp i feeden eller ved å trykke på taggen.

I lista under står alle som eg veit har lest og som skal lese. Står du ikkje her (eller har bytta bok innimellom) legg igjen ein kommentar. Alle linker (og instagram-namn) ligger i fanen Lesesirkel 1001 bøker.

* Anita: Siri Hustvedt - Det jeg elsket (2003) X
* Anne Jorunn: Donna Tartt - Stillitsen (2013) X
* Elida: Edith Wharton - The Age of Innocence (1920) X
* Gabby: Philip Roth - The Plot Against America (2004) X
* Ida: Djuna Barnes - Nightwood (1936)
* Isabella: Toni Morrison - The Bluest Eye (1970) X
* Lisbeth: Philip Roth - Nemesis (2010)
Monica: Barbara Kingsolver - The Poisonwood Bible (1998)
* Monika: Edith Wharton - The Age of Innocence (1920) X
* Tine: Philip Roth - Nemesis (2010) 

Garantert fleire gode bøker, men kun ein av dei har eg lest (og det er ikkje den som eg skal lese). Håper alle har fått noko utav lesesirkelens niande månad, og velkommen til ny kategori om få dagar.

XOXO

4 kommentarer:

  1. Har bytta til Siri Hustvedt sin "Det jeg elsket", men har ikke begynt å lese den enda.. Blir vel oktober før jeg er i gang.:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Stemmer det, det snakka me om tidlegare. Eg oppdaterer og du leser når du har anledning :-)

      Slett
  2. Jeg ser jeg ikke står her. Men jeg er med og leste Bølle på døra (Visit from the goon squad) av Jennifer Egan. Eller det vil si jeg leser den akkurat nå fordi jeg er så sent ute. Men jeg vil gjerne den skal stå her :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Innlegget skal oppdateres! Eg såg i dag at du skal lese Jennifer Egan på din utfordringer-fane, og oppdaterte lesesirkel-fanen.

      Slett