Søk i denne bloggen

søndag 1. august 2021

Lesesirkel 1001 bøker | Forfattar frå Asia


Det er 1. august, og tid for årets åttende kategori i lesesirkelen. Kategorien i august er Forfattar frå Asia, og der har du einaste kravet mitt. Mannleg eller kvinneleg forfattar, årstal eller sidetal speler liten rolle.

Eg vil i år som i fjor sjekke i det stille om boka du har valgt er på den offisielle lista, og mi liste er finsjekket og oppdatert så bruk gjerne den. Eg håper dykk set pris på at eg sjekker boka/bøkene dine, og eg ser og det er liv i emneknaggen #elidas1001lesesirkel på Instagram. I begynnelsen av oktober i fjor laga eg ei gruppe på Goodreads for lettare å få beskjed om kva den enkelte har lest i sirkelen. Bruker du Goodreads, men er ikkje medlem av gruppa og har lyst til det så gi beskjed så kan det ordnes!

Eg set stor pris på eit vink om du har lest i dei ulike kategoriane for sjølv om eg er (i mine auge) ekstremt god til å sjekke ulike sosiale medier så er det ikkje alt eg får med meg. Spør og grav om du lurer på noko, og premiering blir det garantert! God lesnad!

XOXO

5 kommentarer:

  1. Som du vet har jeg lest Trekkoppfuglen av Murakami, den kan anbefales :) Så at du har fått inn hele listen min av bidrag til 1001-lesesirkelen, det var kjekt. Ha en super søndag Elida, og lykke til med første dag på jobb i morgen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Eg tok eit res i går, og la inn alle dine. Eg er imponert over alle du har lest :-)

      Slett
  2. I august satser jeg på å få lest den jeg har på planen; Trekkoppfuglen.

    SvarSlett
  3. Ps- jeg har lest for Victober: https://artemisiasverden.blogspot.com/2021/04/dr-jekyll-og-mr-hyde-klassiker-og-1001.html
    Mener jeg har varslet deg tidligere om det.;)
    Har også lest flere i andre kategorier, men vet ikke om det er noe poeng å ta med mer enn en ..? Blant annet tre bøker i klassen kvinnelig forfatter...

    SvarSlett
    Svar
    1. Den er notert i excel-arket mitt, men eg skal legga den inn i fanen over her. Eg tar ikkje med meir enn ein i oversikten på excel-arket, men skal kikke på bloggen din i kveld og legge inn anmeldelser i fanen.

      Slett