Søk i denne bloggen

torsdag 30. september 2021

Månadsoppteljing #76 | September i bøker

September var: Månaden har gått så fort med fullt av jobb. Eg nyter kvar dag på jobb, og nyter fine ettermiddager/kvelder med kaffi og bøker. Førre veka var eg fire dagar på Kapittel-festival og det vil kome eit eige innlegg om mi oppleving av festivalen.

I september har eg lest: Eg har lest ein heil del, og for det meste nyere litteratur. Ganske artig å sjå då eg leser mest eldre litteratur.

* Ágota Kristóf: Analfabeten B
* Belinda Jakobsen og Wenche Sundstøl: Et planteliv B
* George R.R. Martin: A Storm of Swords (A Song of Ice and Fire #3) L
* Edmund Austigard m.fl.: Vegar ut til alle kantar B
* Penelope Lea, Synne Lea og Kristian Hammerstad (ill.): I hverandres verden B
* Agnes Ravatn: Veke 53 OTS
* Erik Bjerck Hagen: Hva er litteraturvitenskap B
* Ola Henmo: Kampene. Et portrett av Kim Friele L
* Marta Breen og Jenny Jordahl (ill.): Patriarkatet faller OTS
* Alexander Kielland Krag: Litt redd, bare B
* Judith Hermann: Der hjemme B
* Anne Applebaum: Demokratiets svanesang. Politikk som svikter og vennskap som tar slutt B
* Ane Barmen: Pappa var nesten på Woodstock B
* Mary L. Trump: The Reckoning. Our Nation's Trauma and and Finding a Way to Heal L
* Jørn Lier Horst: Grenseløs (WW #16) B
* Linn Skåber og Lisa Aisato (ill.): Til oss - fra de eldste B
* Agnes Ravatn: Folkelesnad L

I september fullførte eg ikkje: Eg har levert tilbake ein del bøker på biblioteket for tidspunktet var heilt feil. Huckleberry Finn ligger halvferdig og kjem til å ende som lydbok til slutt.

I oktober skal eg: Eg skal nok ein gong setta meg på nattoget med mor og sjå musikal i Oslo. Me skal sjå Mamma Mia i Folketeateret på lørdag, og eg gler meg!

XOXO

6 kommentarer:

  1. Oi, litt av en liste du har lest. Her er det nok mange godbiter. Gled deg over teaterforestillingen! Så koselig å få med seg slike opplevelser igjen.

    SvarSlett
  2. Så mye du har lest, og så fire dager på Kapittel attåt:) Gleder meg til innlegg.
    Har ikke lest noen av dine denne måned.
    Ønsker deg en fin oktober og Oslo-tur:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, me gler oss til Oslo-tur. Innlegget kjem om ikkje så altfor lenge :-)

      Slett
  3. Det ser ut for at vi begge fikk en solid lesemåned i september, til tross for - eller kanskje pga? - Kapittel. Har lest flere av dine denne mnd. Ravatn, Breen/Jordahl, Bjerck Hagen, GRRM og Henmo. Kim Friele-portrettet var sabla bra! Husker jeg var i kontakt med forfatteren etter jeg hadde lest den. Ikke ofte jeg skryter direkte til forfattere, men det var ei av dem :) Fiiin helt til deg, Elida. Have fun på Mamma Mia, og ta med nok bøker til togturen ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, bøker er under planlegging :-)

      Slett